یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، تیم ملی والیبال فرانسه با پیروزی سه بر صفر مقابل اسلوونی در بازی رده‌بندی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ به مقام سوم در این دوره از رقابت‌ها دست یافت. فرانسه ست‌های این دیدار را به ترتیب (۲۵-۲۰)، (۲۵-۱۸)، (۲۵-۱۹) از آن خود کرد.

اغوین انگاپت با ۱۸ پوئن امتیازآورترین بازیکن فرانسه بود و تونچک اشترن ۱۲ امتیاز برای اسلوونی بدست آورد. ‌ فرانسه با ۱۱ برد، ۴ باخت و ۳۴ امتیاز به عنوان تیم چهارم به نیمه‌نهایی صعود کرده بود. در مرحله نیمه‌نهایی ۳-۰ مغلوب برزیل شد و از راهیابی به فینال باز ماند. آنها در بازی امروز عملکرد خوبی در دفاع و سرویس داشتند و موفق شدند با اقتدار تیم اسلوونی را مغلوب کنند.

همچنین تیم ملی اسلوونی که عنوان تیم شگفتی‌ساز را از آن خود کرده بود در مرحله گروهی ۱۲ برد، ۳ باخت و ۳۴ امتیاز داشت و در جایگاه سوم قرار گرفته بود. شاگردان جولیانی در بازی نیمه‌نهایی ۳-۰ مقابل لهستان شکست خورده بودند. آنها در بازی رده‌بندی تلاش بسیاری کردند اما از پس فرانسه بر نیامدند. ‌ بازی فینال امروز ساعت ۱۷:۳۰ بین تیم‌های برزیل و لهستان برگزار می‌شود.

[caption id="attachment_180241" align="aligncenter" width="2560"]تیم ملی والیبال فرانسه با پیروزی در بازی رده‌بندی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ به مقام سوم رسید تیم ملی فرانسه به مدال برنز لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ رسید[/caption]