یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، تیم ملی والیبال ایران با شکست سه بر صفر برابر لهستان نهمین باخت خود را در لیگ ملت‌ها تجربه کرد. سعید معروف پس از بازی در میکسدزون حاضر شد و به شرایط نامساعد تیم ملی ایران اشاره کرد.

کاپیتان تیم ملی کشورمان گفت: این مسابقات برای ما تمام شده است و بعد از بازی فردا دیگر در اینجا نخواهیم بود. ما شش شکست متوالی داشتیم و الان نیاز داریم که بر روی نقاط قوت‌مان بیشتر تمرکز کرده و به والیبال همیشگی خودمان برگردیم. امیدوارم بتوانیم با پیروزی مقابل آرژانتین، این تورنمنت را با برد تمام کنیم و به خانه برگردیم.

معروف با اشاره به شرایط روحی تیم ایران افزود: متأسفانه روزهای بدی را پشت سر می‌گذاریم. نتیجه مسابقات آنطور که می‌خواهیم برای ما تمام نمی‌شود. ناامید نیستیم، اما تورنمنت بدی را سپری کردیم. اما باید از این بدی‌ها نکات مثبتی یاد بگیریم. باید مثل یک ورزشکار حرفه‌ای رفتار کنیم و به روزهای خوب‌مان برگردیم.

[caption id="attachment_180185" align="aligncenter" width="2560"]صحبت‌های سعید معروف پس از شکست مقابل لهستان در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ سعید معروف ٫ ایران - فرانسه لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱[/caption]