یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، تینه اورنات کاپیتان تیم ملی اسلوونی پس از پیروزی برابر ایران گفت: امروز برد مهمی بدست آوردیم و از این موضوع بسیار خوشحالیم.

او در مورد ست اول مسابقه گفت: نمی‌دانم ست اول چه اتفاقی برایمان افتاد، هنوز هم برایم غیرقابل باور است که چرا آنگونه بازی را شروع کردیم. بین دو ست، روی ذهنیت خود کار کردیم و کاملا ست اول را از یاد بردیم و با ذهنیت تازه و جدید وارد زمین شدیم و برای هر امتیاز جنگیدیم و بازی را به سود خود کردیم.

در ست چهارم هم با اینکه سه امتیاز عقب بودیم بار دیگر توانستیم بازی را کنترل کرده و با دریافت و توپگیری خوب بچه‌ها در زمین، بازی را از آن خود کنیم.

ااورنات در ادامه گفت: یگ ملت‌ها تورنمنت بسیار طولانی است و شما بازی‌های زیادی را انجام می‌دهی و فکر می‌کنم طبیعی باشد که در بعضی بازی‌ها تمرکز، چه فردی و چه تیمی از بین برود و اشتباهات غیر قابل جبرانی را انجام دهی.

باید این مسائل را دید، تجربه کرد و یاد گرفت. در ست اولِ همین بازی، ما حتی توپ‌های خیلی آسان را هم نمی‌توانستیم به خوبی دریافت کرده و یا به امتیاز تبدیل کنیم.

ستاره تیم ملی اسلوونی در مورد بازی‌های هفته پایانی گفت: ما هفته دیگر سه بازی سخت با آمریکا، بلغارستان و ژاپن داریم. باید خوب استراحت و ریکاوری داشته باشیم تا با آمادگی لازم به آن بازی‌ها برسیم و مثل ست اول امروز در زمین نظاره‌گر نباشیم.

[caption id="attachment_180109" align="aligncenter" width="1080"]تینه اورنات کاپیتان اسلوونی تینه اورنات کاپیتان اسلوونی[/caption]