یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، تیم ملی والیبال در هفته چهارم لیگ ملت‌ها مقابل برزیل سه بر یک شکست خورد. میلاد عبادی‌پور پس از بازی در میکسدزون حاضر شد. دریافت‌کننده تیم ملی در مورد این بازی گفت:

بازی سختی بود. برزیل بهترین تیم دنیاست؛ نه تنها برای ما، برای هر تیمی بازی مقابل تیم برزیل سخت است. فکر می‌کنم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، ولی برزیل شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی داشت.

آنها با دریافت‌ها و توپگیری‌های خوبی که در زمین داشتند تیم ما را خیلی اذیت کردند. به هر حال برزیل است و سرویس‌های قدرتمندش. گاهی ما صد درصد توان خودمان را پشت توپ‌ها می‌گذاشتیم ولی با دریافت از سوی آنها انجام می‌شد.

او ادامه داد: در ست‌ها گاهی توانستیم امتیازات را پیش بیفتیم و ست دوم را هم از آن خود کردیم. حتی در ست سوم و چهارم هم خوب بازی کردیم. با اینحال بچه‌ها پا پس نکشیدند و تا آخرین لحظه بازی کردند. در کل فکر می‌کنم ایران بازی خوبی را امروز انجام داد.

عبادی‌پور در خاتمه گفت: ما تورنمنت را خوب شروع نکردیم، مخصوصا بازی اول ما مقابل تیم ژاپن. اما رفته رفته روند رو به رشد خود را طی کردیم. نوسان در تیم زیاد بود و درست است که جزء چهار تیم صعود نمی‌کنیم اما هدف ما آمادگی برای بازی‌های المپیک است که با تیم‌های قدرتمندی هم گروه هستیم.

تیم ملی والیبال کشورمان در بازی سوم خود از هفته چهارم ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف اسلوونی می‌رود.

عبا