دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، تیم ملی والیبال آلمان در آخرین بازی هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ با نتیجه سه بر دو ایران را شکست داد. پاسور تیم ملی آلمان پس از این پیروزی گفت: بازی سختی داشتیم و خیلی خوشحالم که توانستیم بازی را ببریم. با دفاع‌هایی که داشتیم توانستیم حملات آنها را خنثی کرده و در توپ‌های برگشتی بهتر عمل کنیم.

او افزود: ما دیروز مقابل آمریکا خیلی بد بازی کردیم و سه امتیاز بازی را از دست دادیم. ولی با برد امروز توانستیم دو امتیاز مهم دیگر را به دست بیاریم که در صعود ما در جدول بسیار اثربخش خواهد بود.

یان زیرمن با اشاره به تشویق‌های بازیکنان ذخیره ایران در ست چهارم گفت: در ست چهارم با سر و صدایی که تیم ایران ایجاد کرد کمی شرایط برایمان سخت شد، اما به این موضوع عادت داریم و رفته رفته توانستیم به بازی برگردیم. بازی برابر تیم ایران و پاسوری مثل سعید معروف خیلی هیجان‌انگیز است. او یکی از بهترین پاسورهای جهان است و امروز خوشحالم که توانستیم پیروز بازی باشیم.

[caption id="attachment_179972" align="aligncenter" width="2560"]صحبت‌های پاسور تیم ملی آلمان پس از پیروزی برابر ایران ایران - آلمان / لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱[/caption]