یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، سعید معروف پس از پیروزی سه بر یک ایران مقابل ایتالیا در هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ در میکسدزون حاضر شد و گفت: ایتالیا همیشه ایتالیاست. آنها در سرویس‌ها خیلی خوب کار کردند و از توپ‌های برگشتی و دفاع به خوبی بهره بردند، و همین باعث شد کمی زمان ببرد تا والیبال همیشگی خودمان را بازی کنیم. اما من خیلی خوشحالم که در رالی‌های مهم موفق بودیم.

او افزود: تیم ما امروز در سرویس‌ها بهتر از بازی‌های قبل بود و توانستیم والیبال نرمالی را به نمایش بگذاریم. خوشحالم که امروز سرویس‌های خوبی زدیم. همانطور که مربی همیشه به ما می‌گوید باید روی سرویس‌هایمان بهتر کار کنیم چون در دفاع عملکرد بهتری داریم.

کاپیتان تیم ملی تیم ملی کشورمان در مورد بازی‌های آینده گفت: در مورد بازی‌های آینده باید بگویم ما اصولا بیشتر تمرکز خودمان را روی این موضوع می‌گذاریم که باید در زمین چه کاری انجام دهیم و فرقی نمی‌کند تیم مقابل ما چه تیمی باشد. تیم ما بازیکنان جوان و توانمندی دارد که مستعد بازی کردن هستند و بازی به بازی هم بهتر می‌شوند. همانطور که می‌دانید تیم‌های قدرتمندی در این تورنمنت حضور دارند که در هر بازی با ترکیب متفاوتی وارد زمین می‌شوند. پس خیلی مهم است که بازیکنان درون زمین به همدلی و هماهنگی برسند و در بازی یکدیگر را به خوبی پیدا کنند.

[caption id="attachment_179833" align="aligncenter" width="2560"]صحبت‌های سعید معروف پس از بازی مقابل ایتالیا در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ سعید معروف / لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱[/caption]