یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش لیگ ملت های والیبال در بخش بانوان روز پنجم خود را به پایان رساند. در بازی های روز پنحمف بازی دو تیم ژاپن و ایتالیا از جذابیت بالایی برخوردار بود.

لیگ ملت های والیبال  2021 در بخش بانوان دو تیم ایتالیا و ژاپن به مصاف هم رفتند. تیم ژاپن در قسمت بانوان نیز نشام داد همان سخت کوشی آقایان را دارد و تا لحظه آخر بازی را رها نمیکنند.

ست اول دو تیم بسیار نزدیک به هم پیش رفتند. تیم ایتالیا در حمله بهتر از رقیب آسیایی خود بود، اما  توپگیری خوب ژاپنها ضد حملات بی نظیری را ساخت تا ست اول 27 - 25 از ان تیم ژاپن شود.

در ست دوم تیم ژاپن بازی را قدرتمندتر آغاز کرد و در دفاع و سرویس عملکرد بهتری نسبت به تیم ایتالیا داشت و توانست این ست را 25-19 از ان خود کند.

تیم ایتالیا که بازی قبل خود مقابل روسیه را نیز با نتیجه بسیار نزدیک واگذار کرده بود نمیخواست این بازی را هم واگذار کند و با روی آوردن به بازی قدرتی و ضربات سیلیویا شینلو بار دیگر به بازی برگشت و توانست ست سوم را 25-16 از آن خود کند.

در ست چهارم بار دیگر دو تیم حملات یکدیگر را مهار کردند. سرویس های هدف دار تیم ژاپن و اسپک های فوق العاده تیم ایتالیا، جذابیت این بازی را دو چندان کرد. در نهایت 25-21 این ست به سود ایتالیا پایان یافت تا بازی به ست پنجم کشیده شود.

کامبک نصف و نیمه تیم ایتالیا نتوانست برابر تیم ژاپن مقاومت کند و در ست پنجم ژاپن بار دیگر بازی را در دست گرفت. با اینکه امتیازات بسیار نزدیک بود اما تمرکز بالای تیم ژاپن و جایگیری خوب آنها در زمین باعث شد تا بار دیگر زمین و میدان از انها شود و 15-13 ست، و 3-2 بازی را از ایتالیا بگیرد.

سارینا کوگا با کسب 23 امتیاز بالاترین امتیاز را برای تیم زاپن به دست اورد. [caption id="attachment_179745" align="aligncenter" width="2560"]لیگ ملت های والیبال /تیم بانوان ژاپن لیگ ملت های والیبال /تیم بانوان ژاپن[/caption]