به گزارش آریاورزش نیمیر عبدلعزیز بازیکن قدرتمند تیم ملی هلند که در ست سوم تاثیر بسزایی در روند رو به جلوی تیم هلند داشت، در مورد این بازی صحبت کرد.

عبدلعزیز: امروز مثل یک تیم حاضر نشدیم،  چون بعد از دو بازی سخت 4 ستِ با روسیه و 5 ستِ با ژاپن به این بازی امدیم. این تورنمنت به ما  یاد داده که باید از همه بازیکنان استفاده کنی و به همه فرصت بازی کردن بدهی تا همه بازیکنان بتوانند پیشرفت کنند.

هر بازی سختی ها و تفاوت های خودش را دارد. بازی امروز هم برای ما سخت بود. ما شانس پیروز شدن در ست سوم را داشتیم ولی نتوانستیم از موقعیت هایمان بخوبی بهره ببریم. ولی تا اخر بازی تسلیم نشدیم و تلاش کردیم.

نیمیر عبدلعزیز ادامه داد: تیم ایران در رتبه نهم رده بندی جهانی قرار دارد و یکی از تیم های خوب حال حاضر جهان است. در این بازی ها 16 تیم برتر جهان حضور دارند و اینکه از الان بخواهم تیم قهرمان را مشخص کنم خیلی زود است.

ما هنوز فرصت بازی کردن و پیروز شدن را داریم. در تیم ما بازیکنانی هستند که تا بحال فرصت بازی کردن نداشتند و این تورنمنت و بازی ها می تواند فرصت خوبی برای بازی دادن به این جوان ها باشد. همانطور که در بازی امروز هم دیدید چقدر تماشایی بازی کردند.

ما از هرشکست خود یک درسی میگیریم البته نه اینکه همیشه بخواهیم شکست بخوریم که یاد بگیریم. ما میخواهیم ست ها و بازی ها را برنده شویم. کار بسیار دشواری پیش رو داریم ولی همچنان پر قدرت رو به جلو حرکت میکنیم.

[caption id="attachment_179706" align="aligncenter" width="2560"]نیمیر عبدلعزیزم تیم ملی هلند نیمیر عبدلعزیزم تیم ملی هلند[/caption]