به گزارش آریاورزش محمد موسوی بعد از پیروزی 3-0 مقابل تیم هلند در لیگ ملت ها و کسب 10 امتیاز عملکرد خوبی در بازی امروز از خود نشان داد.

محمد موسوی در مورد این بازی گفت: در ابتدا باید بگویم ما به این مسابقات آمدیم تا برای بازی های المپیک اماده شویم. قصد پیروزی در همه بازی ها را نداریم.

او در مورد استفاده از بازیکنان جوان در این بازی ها ادامه داد: ما بازیکنان جوان زیادی داریم که باید فرصت بازی کردن به آنها داده شود تا مربی بتواند آنها را بخوبی آنالیز کند. در این بازی ها همه تیم ها خوب هستند و تیم ضعیفی وجود ندارد. ما تمام تلاش خود را میکنیم تا در بازی برنده باشیم.

موسوی عامل اصلی برد تیم ایران در بازی امروز را اینگونه توضیح داد: مهمترین عامل در پیروزی بازی امروز بخصوص در ست سوم مبارزه ما بر سر هر امتیاز بود. اینکه لحظه به لحظه و امتیاز به امتیاز جنگیدیم و توانستیم ست و بازی را از ان خود کنیم. محمد موسوی در پایان ابراز داشت: از همه کسانی که در سراسر جهان ما را دنبال میکنند ممنونم و از همین جا بهشون سلام میکنم. ما تمام تلاشمون را برای بازی ها اینده میکنیم تا بتوانیم نتایج بهتری را بدست بیاوریم. تیم ما تیم جوانیست و برای رسیدن به امادگی لازم به زمان نیاز دارد. [caption id="attachment_179699" align="aligncenter" width="1920"]محمد موسوی /تیم ملی ایران محمد موسوی /تیم ملی ایران[/caption]