یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش نحوه ورود و خروج تیم ها به لیگ ملت ها در حباب ریمینی اعلام شد.

لیگ ملت ها | تیم هایی که قرار است در این دوره از رقابت ها وارد ریمینی ایتالیا شوند، باید 14 روز قرنطینه قبل از عزیمت به ایتالیا در قرنطینه کامل باشند و  تست منفی کروناویروس  همه اعضای تیم را همراه خود داشته باشند.

اقدامات اولیه پس از ورود به ریمینی برای حضور در رقابت های لیگ ملت ها

پس از ورود ، هر شخص باید مجدد آزمایش PCR  را انجام دهد. مراحل ورود به شرح زیر است: • شرکت کنندگان به هتل منتقل می شوند. • آژانس گیرنده  تست کروناویروس، قبل از ورود به اتاقهایشان در هتل از انها تسن میگیرند. • پس از جمع آوری نمونه ها، شرکت کنندگانبه اتاق هایشان راهنمایی می شوند • تا زمان دریافت نتایج آزمون PCR  که حداکثر طی 12 ساعت مشخص میشود، شرکت کنندگان باید در اتاق های خود بمانند. • نتایج باید به گروه ویژه COVID تحویل داده  میشود، تا از طریق تلفن به اعضای تیمها، مسئولان FIVB ، ارائه دهندگان خدمات، پرسنل OC و سایر افراد مربوطه اطلاعرسانی شود. اگر یک عضو هیئت تیم و یا یک عضو خانواده یکی از اعضای تیم مثبت باشد، دکتر تیم تیم نیز باید توسط گروه ویژه COVID مطلع شود. • پس از کسب مجوز، اعتبارنامه  ای به هر یک از شرکت کنندگان اعطا می شود و شخص می تواند به طور رسمی در داخل حباب VNL حضور داشته باشد.

در طول رقابت های لیگ ملت ها

در طول مسابقه ، همه شرکت کنندگان هر 4 روز از نظر آنتی ژن COVID-19 مورد آزمایش قرار میگیرند. روش آزمایش آنتی ژن به شرح زیر است: • آژانس گیرنده تست از هر شرکت کننده در محل مسابقه نمونه برداری می کند. • پس از جمع آوری نمونه ، شرکت کنندگان باید در مرکز آزمایش منتظر بمانند تا نتیجه تست مشخص شود. نتایج آزمایش آنتی ژن تقریبا 20 دقیقه زمان میبرد. • نتایج آزمون مستقیماً به شرکت کنندگان اعلام می شود. در صورت منفی بودن نتیجه، شرکت کنندگان می توانند به فعالیت خود ادامه دهند. • اگر نتیجه مشکوک یا مثبت باشد ، یک آزمایش فوری PCR انجام می شود و فرد مربوطه تا زمانی که نتیجه آزمایش PCR تأیید نشود (تقریباً در عرض 3 ساعت) در قرنطینه نگهداری می شود و در صورت تأیید مثبت بودن، فرد باید به طور کال در قرنطینه قرار بگیرد.

پیش از خروج از لیگ ملت ها پیش از عزیمت از جباب ریمینی، هر شرکت کننده آزمایش  PCR را  بار دیگر انجام می دهد. روش دقیق آزمایش COVID-19 قبل از عزیمت به شرکت کنندگان در طول رویداد اطلاع داده می شود.

کارکنان و اعضای OC ، کارمندان هتل و رانندگان اتوبوس در تماس با شرکت کنندگان در مراسم باید 48 ساعت قبل از ورود تست PCR را انجام دهند. فقط کسانی که تست منفی داشته باشند می توانند با شرکت کنندگان در این رویداد تماس حاصل کنند. آزمایش های بعدی برای کارکنانِ مشخص شده ی هتل باید در فواصل زمانی که برای سایر افراد در این رویداد اتخاذ شده است، انجام شود. آزمایش آنتی ژن هر چهار 4 روز صورت میگیرد.

 اما خط قرمز فدراسیون جهانی برای حضور خبرنگاران و عکاسان در لیگ ملت هاست که  به هیچ وجه حضور انها پذیرفته نخواهند شد. و معتقد است بدون حضور آنها و توسط خود بازیکنان هم میتوان درآمد خوبی از این رقابت ها داشته باشد تا سلامت افراد حاضر به خطر نیفتد.

[caption id="attachment_179503" align="aligncenter" width="1982"]نحوه ورود و خروج تیم ها به لیگ ملت ها در ریمینی ایتالیا نحوه ورود و خروج تیم ها به لیگ ملت ها در ریمینی ایتالیا[/caption]