یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش لانگ پینگ سرمربی تیم چین فقط 13 بازیکن را به لیگ ملت ها می برد.حتی ستاره تیمش ژو تینگ هم در لیست حضور ندارد.

لانگ پینگ سرمربی افسانه ای تیم ملی زنان چین، فقط 13 بازیکن را به مسابقات لیگ ملت های والیبال FIVB 2021 در ریمینی ایتالیا می برد. تیم ملی چین در مسابقاتلیگ ملت ها که به صورت متمرکز در ریمینی ایتالیا برگزار می شود در مرجله مقدماتی تنها یا 13 بازیکن حضور پیدا خواهد کرد پیمگ حتی تصمیم گرفت که ستاره تیمش ژو تیاگ را هم فعلا در لیست قرار ندهد.

همانطور که سرمربی لانگ پینگ توضیح داد ، نیمه اول لیگ ملت ها برای ارزیابی وضعیت بازیکنانی که حضور دارند استفاده می شود در حالی که در نیمه دوم، او چند بازیکن دیگر به تیم اضافه خواهد کرد، و به احتمال زیاد کسانی به جمع تیم می پیوندند که دیگر لازم به ارزیابی انها نیست. بازیکنانی چون، ژو تینگ، لی یینگینگ و چند نام بزرگ دیگر که در میان این افراد هساتد، هرچند هنوز چیزی تائید نشده است.

لیست 13 نفره تیم ملی زنان چین برای حضور در لیگ ملت ها : شائوتونگ، چانگینگ ژانگ، یائو لی، یوئِن یوئِن وانگ،یی گائو، هان یویانگ، لین یو دیائو، یانهان لیو، شیائوتونگ لیو، ییکسین ژنگ، لی لین، وانگ مانجی، فنگ دوئن.

[caption id="attachment_173385" align="aligncenter" width="1024"]لانگ پینگ سرمربی تیم چین لانگ پینگ سرمربی تیم چین[/caption]