یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش به نظر می رسد، ایتالیا بدون سرمربی خود بلنجینی میزبان لیگ ملت ها خواهد بود. تیم ملی ایتالیا اعلام کرد قصد دارد برای مسابقات المپیک در توکیو آماده شود.

لیگ ملت ها کمتر از دو هفته دیگر شروع خواهد شد. این رقابت ها در شهر ریمینی ایتالیا به صورت متمرکز برگزار می شوند. در این بین رسانه های ایتالیایی از نبودن بلنجینی بر روی نیمکت تیم  ایتالیا در این رقابت ها خبر دادند. این احتمال وجود دارد که برخی از بازیکنان سرشناس تیم هم در این تورنمنت حضور نداشته باشند که به صلاح دید بلنجینی این تصمیم گرفته می شود.

هدایت ایتالیایی های این تورنمنت را  آنتونیو والنتینی بر عهده خواهد داشت. در همان زمان، بلنجینی با برخی از بازیکنان خارج از ریمینی در حال تمرین برای آماده سازی بیشتر برای حضور در المپیک خواهد شد.

حداکثر تعداد نفرات هر کشور برای شرکت در لیگ ملت ها 25 نفر است که شامل بازیکنان و کادر مربیگری است. همزمان، شش بازیکن والیبال که در حباب بازی می کنند می توانند یک بار جایگزین شوند (12 ژوئن).

اکنون 28 بازیکن در ترکیب ایتالیا حضور دارند. اینکه چه کسی در لیگ ملت ها بازی می کند و چه کسی با بلجنینی تمرین خواهد کرد هنوز مشخص نشده است. اما چیزی که مشخص است این است  که برخی از بازیکنان ، به ویژه ایوان زایتسف ،در تاریخ 15 می به اردوی آماده سازی حاضر خواهند شد.

 برخی از بازیکنان، برای حضور در المپیک باید  دوره آماده سازی بیشتری را سپری کنند تا بتوانند به آمادگی لازم در این رقابتها برسند. به موازات این، سایر بازیکنان مد نظر بلنجینی بعد از لیگ ملت ها ب تیم المپیک تمرین می کنند تا به بهترین شرایط آمادگی حضور در المپیک برسند. به این ترتیب بلنجینی بازیکنان اماده بیشتری برای انتخاب کردن خواهد داشت.

لیگ ملت ها از 28 مه تا 27 ژوئن در شهر ریمینی ایتالیا به صورت متمرکز برگزار می شود. 16 تیم در یک سیستم  رفت و برگشتی به رقابت می پردازند. تیم ملی روسیه در 22 ژوئن، در روز اخر دور اول با ایتالیا بازی خواهد کرد.

در مسابقات المپیک ، رقبای ایتالیا در مرحله گروهی ژاپن ، لهستان ، کانادا ، ایران و ونزوئلا خواهند بود. در المپیک ریو 2016 ایتالیایی ها نقره گرفتند و این بار نمیخواهند بار دیگر به فاصله کمی قهرمانی را از دست بدهند.

[caption id="attachment_179408" align="aligncenter" width="840"]تیم ملی ایتالیا بدون بلنجینی در لیگ ملت ها تیم ملی ایتالیا بدون بلنجینی در لیگ ملت ها[/caption]