پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش تیم کوزباس کمروو روسیه ایگور جوریچیچ را به طور رسمی سرمربی جدید تیم معرفی کرد.

ایگور جوریچیچ، سرمربی ۴۶ ساله کروات جانشین الکسی وربوف در کوزباس کمروو خواهد شد. مدیر برنامه های او  اعلام کرد که وی قراردادی دوساله با این تیم امضا کرده است.

این مربی اهل کرواسی فصل ۲۰۲۰/۲۱ را به عنوان سرمربی بلوگوری آغاز کرد، اما به دلیل نتایج نامطلوب غول های روسیه در مسابقات قهرمانی لیگ، آنها همکاری خود را ب او ادامه ندادند.  از ژانویه ۲۰۲۱ او سرمربی تیم فوینیکاس شد، که توانست نایب قهرمان لیگ برتر کشور یونان شود.

جوریچیچ پیش از تجربه کوتاه خود در یونان و روسیه ، بیشتر دوران مربیگری خود را با کار در فرانسه گذراند. او با تورکوینگ در سال ۲۰۱۸ قهرمان جام حذفی شد.

در طول زندگی حرفه ای خود، جوریچیچ هدایت منن بلژیکی (۲۰۱۵) و همچنین باشگاه های فرانسوی آرن (2013 - 2015) و تورکوینگ (۲۰۱۶ - ۲۰۲۰) را بر عهده داشت. در سال ۲۰۱۷، او با تورکوینگ  قهرمان جام حذفی ۲۰۱۸ فرانسه شد.

ایگور جوریچیچ در مصاحبه خبری خود گفت:

"کوزباس باشگاه بزرگ با جاه طلبی های بزرگ است. مربیگری در چنین باشگاهی یک آزمایش جدی و یک فرصت عالی برای من است که در یکی از بهترین تیم های روسیه باشم و در قهرمانی این تیم نقش مهمی داشته باشم. کوزباس باشگاهی است با قابلیت های عالی و حرفه ای بالا. کار در چنین باشگاهی شگفت انگیز است.  از کوزباس برای اعتمادشان به من تشکر میکنم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم  انجام خواهم داد."

فصل گذشته، کوزباس در مسابقات قهرمانی روسیه مقام چهارم را کسب کرد و نتوانست مجوز ورود به کاپ اروپا را به دست آورد.

[caption id="attachment_179400" align="aligncenter" width="600"]ایگور جوریچیچ ایگور جوریچیچ[/caption]