یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش ولادیمیر آلکنو بعد از اعلام ساعات برگزاری رقابت های ایران در لیگ ملت ها، برنامه های تمرینی  تیم ملی را تغییر داد.

ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی ایران بعد از اعلام زمان برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال از سوی فدراسیون جهانی تصمیم به تغییر در برنامه های تمرینی تیم ملی ایران گرفت. 

رقابت های لیگ ملت ها امسال به صورت متمرکز در شهر ریمینی ایتالیا برگزار خواهد شد و تمام پروتکل های بهداشتی  مربوط به کووید 19 برای سلامتی افراد حاضر در این رقابت ها به شدت اعمال و اجرا خواهد شد. 

بازی های تیم ملی ایران  از روز هفتم خرداد ماه با دیدار مقابل ژاپن شروع شده و دوم تیرماه با آرژانتین در دور مقدماتی به پایان خواهد رسید.

الکنو در رابطه با بازی های ایران در لیگ ملتها گفت: با توجه به این‌ که ۸ بازی ایران در لیگ ملت‌ها براساس ساعت ایتالیا، صبح‌ برگزار می‌شود، در هفته اخر، برنامه تمرینی تیم ملی کاملا تغییر خواهد کرد. 

سرمربی تیم ملی از ساعات بازی ایران در لیگ ملت ها احساس رضایت کرد و ان را اتفاق خوبی دانست. به این دلیل که در بازی های المپیک چند بازی ایران ساعت 9 صبح به وقت ژاپن برگزار خواهد شد. بنابراین شرایط تمرینی را طوری برنامه ریزی خواهد کرد تا بازیکنان از هم اکنون خود را برای بازی های المپیک آماده کرده و تا آن موقع با این موضوع هماهنگ شوند.

بر این اساس، تمرینات تاکتیکی و توپی صبح‌ها برگزار می‌شود و تمرین با وزنه، بدنسازی و زمان استراحت بازیکنان بعد‌ازظهر انجام خواهد شد تا بازیکنان با شرایط برگزاری مسابقات وفق شوند.

[caption id="attachment_179300" align="aligncenter" width="1440"]ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی ایران ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی ایران[/caption]