سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش رضایی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه: می‌توانیم امسال برای قهرمانی تیم ببندیم.

رضایی در مصاحبه خود در #کلاب_سی درمورد بدهی های خارجی تیم گفت: ما ۴۳۰ هزار یورو از سال‌های قبل به مربیان و بازیکنان خارجی بدهکاریم که البته هزینه دیرکرد هم به آن اضافه شده است. ما برنامه‌های مختلفی به شورا پیشنهاد داده‌ایم تا بتوانیم این بدهی‌های خارجی را پرداخت کنیم. یکی از پیشنهادات‌مان این بوده که بودجه‌ای را تحت عنوان دیون به حساب باشگاه واریز نمایند تا بتوانیم بخشی از بدهی‌های خارجی خود را بپردازیم.

ما توافقاتی با اولی پگا و آندره توزی داشتیم تا با تخفیف، بدهی‌مان را به آنها بپردازیم. نزدیک ۱۹۰ هزار یورو به آنها بدهکاریم، ولی توافق کردیم تا با مبلغ بسیار پایینی این بدهی را پرداخت کنیم. امیدواریم با حمایت شورا و شهردار اورمیه، بتوانیم تا قبل از آغاز فصل جدید، بدهی به این دو نفر را بپردازیم‌. بدهی تراویسای پدر و پسر هم بعد از پرداخت بدهی به پگا و توزی در دستور کار خواهد بود.

رضایی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در مورد فصل جدید لیگ برتر بیان داشت: برای فصل جدید آقایان جهانگیر سیدعباسی و ساسان خداپرست به عنوان مربیان بومی مورد توجه ما و اتاق فکر باشگاه بوده و هستند. اما هنوز انتخاب سرمربی قطعیت نیافته و در انتظار سیاست‌گزاری باشگاه برای فصل جدید هستیم که هنوز از سوی شورا ابلاغ نشده است.

آقای تندروان و اکبری هم به عنوان مربیان غیربومی مورد توجه ما بودند که با ورود استاندار کرمان و نمایندگان آن استان، جدایی ایشان از فولاد سیرجان و پیوستن‌شان به شهرداری اورمیه، منتفی شد. آقای اکبری هم با پیکان تهران به توافق رسیدند. امیدواریم نهایتا تا شنبه هفته آینده تکلیف سرمربی تیم هم مشخص شود.

[caption id="attachment_179209" align="aligncenter" width="2500"]شهرداری ارومیه شهرداری ارومیه[/caption]

او ادامه داد: در رابطه با بازیکنان نیز ما هنوز قراردادی با هیچ بازیکنی قرارداد نبستیم. اینکه گفته می‌شود امیرحسینی به تیم ما پیوسته درست نیست و چیزی رسمی نشده است. اما توجه داشته باشیم که حسینی برغم سن بالا، در کنار علیرضا بهبودی و پرویز پزشکی از پاسورهای باتجربه و کازآمد لیگ ۹۹ بودند و قطعا باز هم می‌توانند به تیم های خودشان در فصل جدید کمک کنند.

ما زمان را از دست داده‌ایم و تیم‌های دیگر یارگیری خوبی کرده‌اند و صحبت از قهرمانی غیرواقع‌ بینانه است. اما اگر سیاست شورا برای فصل جدید باشگاه شهرداری زودتر ابلاغ شود، می‌توانیم باز هم تیم متوسط رو به بالا را روانه لیگ برتر کنیم.  با این حال باید واقع‌بین باشیم. تیم‌های صنعتی با هزینه های بالا برای فصل جدید روانه میدان می‌شوند و برای رتبه های برتر خود را بسته‌اند. بالاخره ما با هزینه‌هایی که در مقابل این تیم‌ها داریم، هدف‌مان برای رسیدن به جمع هشت تیم هست.