پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش ⁩ ‌فصل کابوس وار زنیت تمامی ندارد. تیم زنیت کازان بعد از پانزده سال در لیگ روسیه بدون مدال ماند.

تیم والیبال زنیت کازان با شکست 3️⃣ - 2️⃣ برابر کوزباس کمروو در مرحله گروهی شش تیم‌ نهایی لیگ روسیه، از راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی باز ماند تا فصل ۲۰۲۱ - ۲۰۲۰ برای شاگردان آلکنو بدون جام تمام شود و پس از سال‌ها سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد. ‌ پس از شکست سه بر دو برابر نویسیبرسک، کازانی‌ها برای صعود به نیمه‌نهایی به پیروزی در این بازی سرنوشت‌ساز نیاز داشتند، اما در نهایت با تحمل دو شکست، برای اولین‌بار پس از پانزده سال در قهرمانی روسیه بدون مدال ماندند. ‌ زنیت در ست‌های اول و سوم ۲۱-۲۵، ۲۰-۲۵ پیروز شد و در ست‌های دوم، چهارم و پنجم ۲۵-۱۷، ۲۵-۱۸، ۱۵-۱۳ نتیجه را واگذار کرد. به این ترتیب لوکوموتیو نویسیبرسک و کوزباس که در گروه ب با زنیت همگروه بودند زودتر از موعد به نیمه‌نهایی راه یافتند. تیم والیبال زنیت کازان روز پنجشنبه ۱۹ فروردین در بازی رده‌بندی مقام پنجم و کسب آخرین سهمیه اروپایی (چلنج کاپ) به میدان خواهد رفت.

ایوان زایتسف با کسب 26 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن کوزباس کمررو شد. و امروز برای مقام اول گروه با تیم نووسیبریسک به میدان خواد خواهد رفت.

[caption id="attachment_179065" align="aligncenter" width="500"]پیروزی کوزباس برابر زنیت کازان و صعود به مرحله بعد پیروزی کوزباس برابر زنیت کازان و صعود به مرحله بعد[/caption]