یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش لیگ ملت ها والیبال (VNL)  برای امنیت بیشتر تصمیم به برگزاری این مسابقات در بخش زنان و مردان در سال 2021 به صورت فشرده تصویب کرد. فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) در وب سایت خود منتشر كرد كه VNL 2021 -در قسمت بانوان و آقایان به صورت فشرده برگزار می شود . همانطور كه ​​از ابتدای شیوع همه گیری ویروس کرونا، در بسیاری از رویدادهای مهم رقابت ها به صورت فشرده و تاریخ معین دیده برکزار شده است.

فدراسیون جهانی والیبال تأکید کرد که فشرده کردن بازی ها  باعث کاهش ریسک پذیری و بالا رفتن امنیت تیم ها و بازیکنان خواهد شد و چون سفرهای بین المللی در بین کشورها بسیار محدود شده است، با اجرای چنین برنامه ای  سلامت همه شرکت کنندگان تضمین خواهد شد. لازم به ذکر است که هر 16 تیم در هر دو بخش بانوان و آقایان  باید در یک کشور مستقر شوند.

بنابراین مسابقات در یک کشور و به صورت رفت و برگشتی برگزار خواهد شد . پس از تصمیم گیری ، FIVB مذاکرات خود را با فدراسیون های کشورهایی که به سازماندهی این رویداد علاقه مند هستند آغاز می کند و قصد دارد کشور یا کشورهای میزبان و برنامه مسابقات را در ماه فوریه اعلام کند.

[caption id="attachment_177954" align="aligncenter" width="2560"]لیگ ملت ها لیگ ملت ها[/caption]