به گزارش آریاورزش دربی زنیتی ها به به نفع سن‌پترزبورگ شد و دینامو مسکو در دیگر مسابقه بزرگ این هفته لیگ برتر روسیه، کوزباس را شکست داد.

بازیکنان والیبال زنیت کازان در دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه  مقابل زنیت سن پترزبورگ با نتیجه 1 بر 3 شکست خوردند و چهارمین شکست متوالی خود را در لیگ برتر متحمل شدند.  بارتوش بدنوژ ،بازیکن لهستان کازان به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر در این بازی غایب بود.

 تیم زنیت سن پترزبورگ با مربیگری توماس سامولوو 3-1 (21-25 ، 25-17 ، 25-17 ، 27-25) کازان را برد پیر و هشتمین پیروزی متوالی را ثبت کرد. با برد ست اول کازان مقابل پترزبورگ، به نظر می رسید زنیت کازان در راه خروج از این شرایط بحرانی  است اما در ادامه مسابقه نشان داد که خیلی از مسیر خود دور هستند.زنیت کازان پس از انجام 20 مسابقه در رده چهارم جدول قرار دارد. همه تیم های دیگر، تعدا بازی کمتری دارند.

دراین دیدار بدنوژ در ترکیب نبود، اما بنابر گزارش رسانه های روسی علت آن آسیب دیدگی از ناحیه کمر بود، که در یکی از تمرینات برای او اتفاق افتاد. مطبوعات اعلام کردند که این بازیکن والیبال برای بازیبعدی لیگ آماده است که هفته آینده با تیم فاکل نووی اورنگوی می رود.

 ویکتور پولتائف با 18 امتیاز برای تیم سن پترزبورگ به دست آورد. ایوان یاکوولف و دمیترو پاشیتسکی اوکراینی-روسی هر کدام  4  دفاع عالی در بازی داشتند. در بازی مهم دیگر این هفته، کوزباس با شکست درسه ست مقابل دینامو مسکو ، نه تنها صدر جدول را به زنیت سن پترزبورگ دادند بلکه  به رده سوم جدول سقوط کردند.

[caption id="attachment_177878" align="aligncenter" width="556"]نتایج هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه نتایج هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه[/caption] [caption id="attachment_177880" align="aligncenter" width="1341"]رده بندی لیگ روسیه تا پایان هفته نوزدهم رده بندی لیگ روسیه تا پایان هفته نوزدهم[/caption]