به گزارش آریاورزش متیو اندرسون که بتازگی از کشور چین به امریکا بارگشته  است بعد از بازگشت از چین آپاندیس خود را عمل کرد.

متیو اندرسون ملی‌پوش آمریکایی که قرار بود امسال برای تیم شانگهای به میدان برود، بعد از تعویق لیگ چین به کشورش برگشت تا در کنار خانواده‌اش باشد. او بعد از بازگشت مجبور شد آپاندیس خود را جراحی کند. ‌ 🔽اندرسون در اینستاگرام خود نوشت: ‌ "چه سالی بشه امسال! بعد از مدتی ماندن در چین، تصمیم گرفتم برگردم پیش خانواده‌ام و توجه بیشتری به سلامت روحم داشته باشم. بعد از اینکه برگشتم خونه، رفتیم یک جایی نزدیک ساحل تا زمانی رو برای خودمون داشته باشیم و از لحظات زندگیمون لذت ببریم. یک روز قبل از اینکه بخوایم برگردیم، یهو شکمم ورم کرد و معلوم شد که آپاندیسم ترکیده و مجبور شدم تحت عمل جراحی قرار بگیرم!!! (موهای پریشون منو؛ زخم‌های بدنم کم بود! اینم اضافه شد البته یه کوچیکشه) این اتفاق باعث شد برنامه‌هامون عوض بشن. وقتی به این موضوع عمیق شدم فهمیدم که چقدر باید شوهر، پدر، هم‌تیمی، دوست و انسان بهتری باشم برای جهانی که توش دارم زندگی می‌کنم. امیدوارم همگی آخر هفته خوبی داشته باشید."

[caption id="attachment_177732" align="aligncenter" width="475"]متیو اندرسون متیو اندرسون[/caption]

پیش از این صحبت هایی مبنی بر بازگشت میتو اندرسون به لیگ سری آ ایتالیا و تیم های مودنا یا پروجا شده بود، اما او هنوز قرار دادی را امضا نکرده است. ‌ ‌