به گزارش آریاورزش، لیگ مردان روسیه فصل 2021-2020 تیم زنیت کازان با نتایج ضعیفی که در بازی های اخیر خود گرفت  و در پنج بازی  سه بازی را با شکست از میدان خارج شده بود بالاخره صدر نشینی را از دست داد و کوزباس در رده اول  جدول قرار گرفت.
 تیم کوزباس در مسابقات لیگ والیبال مردان 2020/21 روسیه در بازی معوقه از هفته ششم با تیم نفتیانیک که بنا بود 21 نوامبر برگزار شود بازی کرد و 3-1 پیروز و صدر نشین شد.
کوزباس با غلبه بر زنیت کازان ، اولین قدم را برای تصاحب رده اول جدول سوپرلیگ مردان روسیه برداشته بود, در حالی که با برد اخر خود قدم قطعی در این مسیر برداشتند.
در مسابقه معوقه از هفته ششم لیگ, تیم کمروو با نتیجه 3-1 (23-25 ، 25-20 ، 25-21 ، 25-20) نفتیانیک را شکست داد ، و در امتیاز 37 با زنیت کازان مساوی شد و به خاطر یک بازی کمتر نسبت به زنیت جای ان ها را در جدول گرفت.

الکسی وربوف ، سرمربی تیمکوزباس بعد از کسب پیروزی و صدرنشینی گفت:
امروز سه بازیکن جدید را وارد بازی کردیم. باید به بازیکنان دیگر هم اجازه بازی دهیم. زیرا که با شش بازیکن فیکس، همیشه نتیجه دلخواه حاصل نمی شود. رقابت های لیگ قهرمانان هم به زودی شروع می شود  و فکر میک نم باید سطح تمامی بازیکنان در بازی برایمانمشخص شود. امروز بازی خوب بازی نکردیم و اصلا از بازی بچه ها راضی نیستم. ما تیم های بزرگی چون کازان، سن پترزبورگ و نووسیبریسک را شکست دادیم و باید در این بازی بهتر بازی می کردیم. آمار بازی، نشان دهنده همه چیز هست.
ولادیمیر ویکولوف ، سرمربی تیم نفتیانیک:
 بازی در کمروو با  حمایت چنین هوادارانی همیشه دشوار  بوده است ، من فکر می کنم امروز  همه خوشحال بودند از  بازیکنان والیبال  و مربیان گرفته تا تماشاگران و  هوادارانی که اجازه ورود به سالن را دریافت کرده بودند. به هر حال ، ما برای آنها بازی می کنیم.
در مورد بازی باید بگویم تیم کوزباس ریتم خود را خوب حفظ کرد و اصلا باید بگویم ،خوب بازی کرد. دریافت ها و توپگیری های ان ها حملات ما را  از بین برد. متسفانه ما در ضربات نهایی هنوز مشکل داریم که باید بیشتر روی این موضوع کار کنیم. 
[caption id="attachment_177696" align="aligncenter" width="1340"]صدرنشینی کوزباس در لیگ روسیه صدرنشینی کوزباس در لیگ روسیه[/caption]
windows 10 pro