به گزارش آریاورزش هفته هفدهم لیگ برتر روسیه به اتمام رسید و تیم زنیت سن پترزبورگ با برد در بازی این هفته، تنها یک امتیاز با زنیت کازان صدرنشین که به کوزباس باخت فاصله دارد.

زنیت سن پترزبورگ در بازی مقابل تیم در جدول مسابقات قهرمانی والیبال مردان 2020/21 روسیه به مقام دوم صعود کرد. این تیم از شکست  صدر نشین لیگ روسیه، زنیت کازان استفاده کرد و با 36 امتیاز و اختلاف یک امتیازی با تیم زنیت کازان به رده دوم جدول رده بنید صعود کرد.

تیم توماس ساموولو در هفته هفدهم سوپر لیگ روسیه با نتیجه 3-0 (25-14 ، 25-19 ، 25-17) یوگرا-ساموتلور نیزنیوارتوفسک را شکست دهد و ششمین پیروزی متوالی خود در این فصل را به دست آورد.

ویکتور پولتائوف 18 امتیاز  برای تیم زنیت  کسب کرد. ایوان یاکوولف 4 دافع عالی در بازی داشت،

تیم دینامولو دیگر در قعر جدول رده بندی این فصل از رقابت های لیگ برتر روسیه نیست.  آنها فقط در دو روز  دو بازی با تیم بلوگوری انجام دادند. در بازی رفت بازی را 3-1 به این تیم واگذار کردند، اما در بازی دوم با همان نتیجه 3-1 بازی را بردند و به روند باخت های خود که به عدد هفت رسیده بود، خاتمه دادند و به رده سیزدهم جدول صعود کردند.

لوکاچ دیویچ اسلواکی-روسی  برای تیم دینامولو با 20 امتیاز آورد که نشان دهنده موفقیت 74% این بازیکن در حمله بود.

[caption id="attachment_177617" align="aligncenter" width="553"]نتایج هفته هفدهم لیگ روسیه نتایج هفته هفدهم لیگ روسیه[/caption] [caption id="attachment_177619" align="aligncenter" width="952"]جدول رده بندی لیگ روسیه جدول رده بندی لیگ برتر روسیه[/caption]

360 total security