پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش پنجره نقل و انتقالات بازیکنان برای فصل آینده فوق العاده سریع تر از فصل های قبل باز شد، پلاس لیگا و سری ا ایتالیا سردمداران این قافله اند.

اولین بمب نقل و انتقالات در ماه دسامبر منفجر شد. این کار با بازیکن سرشناس تیم زاکسا کوژله لهستان، بنجامین تونیوتی آغاز شد، که  فصل  آینده رنگ ذغال سنگی تیم یاسترژبسکی را به نارنجی تغییر خواهد داد.

تیم زاکسا لهستان که بعد از رفتن تونیوتی نمی خواهد مشکلی در روند بازی هایش ایجاد شود، به مایکا کریستین سن آمریکایی ، که هم اکنون در مودنای ایتالیا بازی می کند، پیشنهاد بازی در زاکسا را داد، که هنوز پاسخی از او یا مدیر برنامه هایش دریافت نکرده اند.

تیم زاکسا پیشنهاد بسیار خوبی به مایکا کریستین سن کرده و این تیم قهرمان باشگاه های لهستان مصمم به جذب کریستین سن است و این طور به نظر می رسد که طرفداران سری آ ایتالیا قطعا این ستاره آمریکایی را برای فصل آینده از دست خواهند داد، تا این حد که باشگاه والیبال  مودنای ایتالیا برای ترک اجتناب ناپذیر مایکا کریستین سن هم راه حلی پیدا کرده است. اگر مایکا قصدر رفتن به زاکسا را داشته باشد تیم مودنا باید جای خالی پاسور بی نظیر خود را پر کند و این احتمال وجود دارد که لوکاس کامپا پاسور فعلی تیم یاسترژبسکی وگیل به تیم مودنا بیاید.

ممکن است این طور به نظر برسد  که همه چیز کاملاً متناسب است ، اما در کل، داستانِ بسیار تلخی است. سناریو به این صورت می شود:

کریستن سن به جای بنیامین تونیوتی فرانسوی که به یاسترژبسکی می رود، به زاکسا خواهدرفت. در حالی که لوکاس کامپای آلمانی که اکنون در یاسترژبسکی است خلا لیست مودنا را که با رفتن کریستن سن ایجاد می شود پر خواهد کرد.

در حال حاضر ، کامپا با توجه به اینکه بازوبند کاپیتانی و جایگاه خود را در ترکیب اصلی یاسترژبسکی از دست داده، دیگر در این تیم جایی ندارد. گفته می شود، كامپا نسبت به این باشگاه بسیار ناراحت است چون که باشگاه با  او تمدید قرار داد نکرد.

[gallery size="medium" bgs_gallery_type="slider" ids="177428,176324,176692"]