به گزارش آریاورزش اغوین انگاپت بدون هیچ مشکلی به روسیه بازگشت و در تمرینات تیم زنیت کازان حاضر شد.

اغوین انگاپت ستاره فرانسوی باشگاه زنیت کازان روسیه که پس از پایان دور رفت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بدون اطلاع دادن به باشگاه  و کسب اجازه از آن ها به فرانسه رفته بود، روز گذشته به تمرینات این تیم برگشت. ‌ باشگاه زنیت کازان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که انگاپت به دلیل شرایط خانوادگی همراه تیم از برلین به کازان بازنگشت و اکنون با حضور در باشگاه، در تمرینات شرکت کرده و همراه تیم، خود را برای مرحله نیمه نهایی جام حذفی روسیه آماده می ‌کند.

این تصمیم از جانب باشگاه زنیت کازان برای بازیکنی که چنین مشکل انضباطی دارد کمی عجیب به نظر می رسد، ناگفته نماند که انگاپت بازیکن بسیار قدرتمند و تاثیر گذاری در زمین است و تیم زنیت کازان حتما برای مسابقاتی که پیش روی دارد باید او را در زمین داشته باشد.

 این گونه حرکات اغوین انگاپت به عنوان یک بازیکن حرفه ای در دنیای والیبال اصلا قابل هضم نبوده و پذیرفتنی نیست. او در حال حاضر الگوی بسیاری از بازیکنان به خصوص  تازه واردان به این رشته  در سراسر جهان است و چنین حرکت هایی از او و بدتر از آن نادیده گرفتن رفتار او، می تواند تاثیر مخربی در دنیای والیبال و آینده این ورزش محبوب بگذارد.

زنیت کازان در بازی نیمه نهایی ۲۵ دسامبر به مصاف زنیت سن‌پترزبورگ خواهد رفت که هدایت آن بر عهده توماس ساملوو سرمربی تیم ملی روسیه است.

الکس فرگوسن در کتاب خود نوشته: "حاضر بودم بازی را ببازم، تا بازیکنی که مشکل انضباطی دارد را بازی دهم. او حتی این کار را هم کرد.  یک بار در پایان فصل با تفاضل گل، قهرمانی را از دست داد ولی گفت برایم مهم نبود که از آن بازیکن ستفاده نکردم و باختم" [caption id="attachment_173540" align="aligncenter" width="1299"] انگاپت در زنیت کازان روسیه اغوین انگاپت در زنیت کازان روسیه[/caption]