دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403

مصاحبه سرمربیان دو تیم هراز آمل و آذرباتری ارومیه پس از اتمام بازی

 عطایی: پیش‌بینی ما این بود که بازی راحت‌تری داشته باشیم

بهروز عطایی پس از پیروزی ۳ بر یک تیم لبنیات هراز آمل مقابل آذرباتری ارومیه در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال ، اظهار داشت: بازی خوبی بود. معمولاً بعد از هر تغییرات، شوکی به تیم‌ها وارد می‌شود، مخصوصاً اگر تیم‌ها در رده‌های پایین جدول باشند. این شوک به دلیل تغییرات فنی نیست، بلکه به دلیل تغییرات مدیریتی این شوک وارد می‌شود. به هر حال بازیکنان تلاش می‌کنند تا توانایی خود را به سرمربی جدید نشان دهند. پیش بینی ما این بود که بازی راحت تری داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل تصریح کرد: آذرباتری خیلی خوب بازی کرد و لحظاتی ما را تحت فشار هم قرار داد. در ست چهارم تجربه بازیکنان ما باعث شد که برنده میدان شویم. در ست اول هم این اتفاق افتاد و در مجموع شاهد بازی جذابی بودیم.

عطایی در پایان در مورد دیدار آینده تیمش مقابل شهداب یزد گفت: قطعاً بازی بسیار سختی خواهد بود. فکر می‌کنم برنده آن مسابقه می‌تواند در پایان دور رفت در رده سوم یا چهارم قرار بگیرد. هر دو تیم از تیم‌های خوب امسال هستند و جنگ سختی خواهند داشت. امیدوارم بازی خوبی شود و تماشاگران از تماشای آن لذت ببرند.

 نفرزاده: تجربه بیشتر بازیکنان آمل و بدشانسی دلایل اصلی شکست‌مان بود

فرهاد نفرزاده هم که نخستین حضورش بر روی نیمکت هدایت تیم والیبال آذرباتری ارومیه را تجربه می کرد پس از قبول این شکست، اظهار داشت: کارم را با تیم خاتم اردکان شروع کردم و خیلی دوست داشتم که کارم را با این تیم ادامه دهم، اما به دلیل برخی مشکلات که بین بازیکنان تیم ایجاد شد ناراحت شدم و برای اینکه دوستی ام با برخی افراد آن تیم بهم نخورد تصمیم به جدایی گرفتم.

وی ادامه داد: بعد از بازی مقابل آذرباتری از سمت خودم استعفاد کردم، اما مدیران از من خواستند تا بعد از بازی با شهداب صبر کنم که همین اتفاق هم افتاد. وقتی از خاتم جدا شدم، مدیران آذرباتری به دلیل جدایی ساسان خداپرست از من دعوت به همکاری کردند. جلساتی داشتیم و در نهایت مقرر شد برای ادامه فصل در خدمت تیم آذرباتری باشم.

سرمربی جدید تیم والیبال آذرباتری درخصوص بازی امروز مقابل هراز خاطرنشان کرد: بازی خوبی بود و از عملکرد شاگردانم رضایت دارم، چون تمام تلاش خود را برای رسیدن به پیروزی کردند. به تیم قدرتمند و با انگیزه هراز تبریک می‌گویم. هر دو تیم خوب بازی کردند اما در ست اول و سوم این شانس را داشتیم که برنده باشیم و اگر اینگونه می‌شد قطعاً با جذابیت بالاتری ادامه پیدا می‌کرد.

نفرزاده خاطرنشان کرد: تجربه بیشتر بازیکنان آمل، کم تجربگی بازیکنان و بدشانسی از عوامل شکست امروز ما بود. قطعاً در ادامه راه بهتر خواهیم شد و نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.