به گزارش آریاورزش ایوان زایتسف هفته آینده با تیم فصل گشته  خود مودنا در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد، بازی دو تیم روز سه شنبه 25 آذر برگزار خواهد شد. بازی های گروه D از روز 15 اکتبر برابر با 25 آذر به میزبانی تیم نک راندستاد بلژیک برگزار خواد شد و تیم های کوزباس کیمروو روسیه، مودنا ایتالیا و وروا ورشو لهستان در این گروه حضور دارند.

زایتسف در مورد این فصل سری آ ایتالیا به دوریانو رابوتی گفت: من در این فصلِ ایتالیا دو تیم را برجسته تر می بینم. لوبه و پروجیا، تیم های بعد از این دو تیم کمی پایینتر از سطح آن ها هستند. تیم والنتینا بسیار شگفت انگیز کار کرد. ترنتیو فصل را خوب آغاز نکرد. مودنا در مقابل تیم های بزرگ بهتر بازی کرده است.

زایتسف در مورد بازگشت به مودنا گفت: امیدوارم که چُنین باشد، بعد از این فصل من هنوز دو فصل دیگر با مودنا قرارداد دارم. خانواده من هنوز هم در مودنا هستند. این موضوع به چیزهای زیادی بستگی دارد، ولی از الان نمی خواهم برای آینده پیش بینی کنم. چیزی که میدانم این است که قطعا در ماه فوریه به مودنا بازخواهم گشت و ادامه لیگ قهرمانان را در سالن پالاپالینی بازی خواهم کرد.

[caption id="attachment_176943" align="aligncenter" width="741"]ایوان زایتسف ایوان زایتسف[/caption]

ایوان زایتسف ستاره  این فصل کوزباس روسیه گفت: در اینجا لقب تزار را کنار گذاشتم و از آن استفاده نمی کنم.  مطلبی که باید بگویم این است که  فکر میکنم کرونا گرفتم و خوب شدم ولی اصلا چیزی متوجه نشدم و نشانه ای هم نداشتم.  اما در آزمایشات، بدنم پر از آنتی بادی است، و هر بار نتیجه  تستم منفی در آمده است.

او در مورد وضعیت ویروس کرونا در روسیه اظهار داشت: در روسیه فشار روانی ناشی از کرونا ویروس کمتر از ایتالیا است و نوعی مصونیت ذهنی برای مردم اینجا به وجود امده است و همه متقاعد شده اند که دیر یا زود مجبورند از این دوران عبور کنند، به همین دلیل نگرانی کمتری نسبت به ایتالیا وجود دارد و راحت  تر با این قضیه کنار آمده اند.