به گزارش آریاورزش تیم اینیسی کراسنویارسک بعد از یک ماه به سوپر لیگ روسیه بازگشت و بازی عالی از خود نشان داد.

تیم اینیسی کراسنویارسک بعد از سپری کردن یک ماه دوران قرنطینه اش به میدان بازگشت و به مصاف تیم زنیت سنپترزبورگ رفت و شوکه بزرگی به آنها وارد کرد.

این بازی که از هفته یازدهم مسابقات قهرمانی والیبال مردان روسیه فصل 2021-2020 برگزار شد سنپترزبورگ میزبان بود و تیم اینیسی توانست 3-0،( 25-18, 26-24, 25-20) این تیم را در خانه خودش شکست دهد.

موثرترین بازیکن در بازی قطر پاسور تیم اینیسی کریل کلتز با 19 امتیاز بود و الکساندر کریتسکی 5 دفاع عالی داشت.

تیم زنیت سنپترزبورگ دو بازیکن خود یعنی ویکتور پولتایف و ایگور کلیوکا را در اختیار نداشت.

در بازی های دیگر سوپر لیگ روسیه تیم نووسیبریسک به سختی توانست 3-2 تیم  نووگراد را شکست دهد. دراژن لوبوریچ بازیکن صربستانی تیم لوکوموتیو نووسیبریسک 27 امتیاز شامل 6 امتیاز سرویس و دیمیتری لیزیک 7 دفاع در این بازی داشتند.

کوزباس نیز توانست یک پیروزی خارج از خانه را در مقابل تیم اُگرا سورگانت به دست آورد. 3-1، آنتون کارپوخوف 24 امتیاز شامل 5 امتیاز سرویس به دست آورد تا تیم کوزباس در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

دو تیم زنیت کازان و بلگورود هم در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف هم رفتند که بازی دور رفت به سود زنیت کازان 3- 1 و بازی برگشت به سود بلگورود شد 3- 2 و اولین شکست این فصل زنیت کازان را رقم زد. سایر بازی های سوپر لیگ روسیهدر هفته یازدهم امشب برگزار خواهد شد. [caption id="attachment_176600" align="aligncenter" width="556"]نتایج بازی های هفته یازدهم نتایج بازی های هفته یازدهم[/caption]   [caption id="attachment_176598" align="aligncenter" width="216"]جدول رده بندی لیگ روسیه جدول رده بندی لیگ روسیه[/caption]