پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، به نقل از ایلنا فرهاد نفرزاده  درباره پیروزی سه بر صفر تیمش برابر هورسان رامسر، اظهار داشت: دیدار مقابل هورسان رامسر به چند دلیل بازی سخت و دشواری برای تیم اردکان بود، بازیکنان رامسر در هیچ بازی در سه هفته اخیر به میدان نرفته بودند، رامسری‌ها در بازی اول مقابل سایپا با تیم کامل قرار نگرفتند ، هفته دوم مقابل اراک بازیشان برگزار نشد و در هفته سوم‌ استراحت داشتند.

وی تصریح کرد: تیم هورسان با سه هفته استراحت برابر تیم ما قرار گرفت که ما سه هفته پر فشار را  پشت سرگذاشتیم، نفرات ما کاملا برای حریف شناخته شده بودند و آنها شناخت کافی داشتند ولی ما هیچ شناختی از آنها نداشتیم.

سرمربی تیم والیبال خاتم‌اردکان با بیان اینکه تیم هورسان تیم با تجربه ای است،بیان کرد: با یک‌فاصله خوب بازی را به سود خود به اتمام رساندیم، تیم رامسر هم در ست های دوم و سوم شایسته پیروزی بود.

فرهاد نفرزاده در پایان متذکر شد: نسبت به بازی های گذشته بازیکنان ما در مدار پیشرفت بازی کردند به نظرم بازیکنان به شکل انفرادی و تیم به شکل گروهی پیشرفت خوبی در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر داشت، به صورت کلی تیم‌ خاتم اردکان روند صعودی در لیگ داشت.

[caption id="attachment_175084" align="aligncenter" width="1280"] نفرزاده سرمربی تیم والیبال خاتم‌اردکان نفرزاده سرمربی تیم والیبال خاتم‌اردکان[/caption]