دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، محمد ترکاشوند در جمع خبرنگاران، درمورد شکست 3 بر صفر تیمش در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل هراز آمل، اظهار داشت: ما سه پاسور خود را در اختیار نداشتیم و تصور می‌کردم که این مسابقه برگزار نشود، اما مسئولان اصرار داشتند که مسابقات برگزار شود تا نظم مسابقات بهم نخورد.

وی ادامه داد: در پروتکل فدراسیون والیبال اعلام شده که هر تیمی 9 بازیکن داشته باشد باید در زمین حاضر شود، اما موضوع این است که در والیبال باید تقسیم بندی‌ها به صورت دیگری انجام شود، چون پست‌ها تخصصی هستند. ما در این خصوص با رئیس فدراسیون هم صحبت کردیم، اما به نتیجه نرسیدیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان درمورد شرایط بازیکنان کرونایی تیمش، گفت: روند درمان آنها در حال سپری شدن است. امیدوارم هرچه زودتر آنها به تمرینات اضافه شوند تا بتوانیم در بازی‌های بعدی از وجود آنها استفاده کنیم. بدون شک ما هم همچون سایر تیم‌ها به دنبال حفظ سلامتی بازیکنان هستیم و این موضوع اهمیت زیادی برای ما دارد.

ترکاشوند عنوان کرد: در بازی مقابل هراز مجبور شدیم از بازیکنان غیرتخصصی در پست پاسور استفاده کنیم و همین موضوع هم موجب شکست ما شد. شاید اگر ترکیب کامل خود را در اختیار داشتیم به این راحتی بازنده نمی‌شدیم. طبق توصیه‌های پزشکی بازیکنانی که به کرونا مبتلا می‌شوند باید چند روز در قرنطینه باشند و به این ترتیب امکان دارد در هفته‌های آینده هم پاسوری در ترکیب خود نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه در شرایط بسیار سختی قرار داریم، گفت: اگر این اتفاق رخ دهد در بازی‌های آینده هم دچار مشکل خواهیم شد و بازهم نتیجه را به حریفان واگذار می‌کنیم. ای کاش تغییراتی در پروتکل بهداشتی فدراسیون والیبال اعمال شود تا تیم ما هم متضرر نشود. پیکان از تیم‌های ریشه‌دار والیبال ایران است و مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشند.

[caption id="attachment_174482" align="aligncenter" width="900"]ترکاشوند سرمربی تیم والیبال پیکان ترکاشوند سرمربی تیم والیبال پیکان[/caption]