یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، ذوب آهن اصفهان قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان 97 و نایب قهرمان لیگ 98 تلاش می‌کند با حفظ اسکلت تیم موفق خود در لیگ 99 برای بازگشت جام به اصفهان بجنگد.

تیم فریبا صادقی از واپسین روزهای مرداد ماه تمرینات خود را آغاز کرد و با مرور زمان، تمرینات سبزپوشان نصف جهان قوام و ساختار واقعی خود را پیدا خواهد کرد.

محبوبه لطفی مدیر تیم والیبال ذوب آهن تاکید کرد ذوب آهن لیست خروج ندارد و بازیکنی از این تیم جدا نخواهد شد.

به گفته لطفی؛ آیتک سلامت از این هفته به ما ملحق می‌شود. همچنین باشگاه با فاطمه عنایت بازیکن فصل گذشته باریج اسانس نیز به توافق رسیده تا در آینده نزدیک با پایان قراردادش با باریج اسانس، رسما به ما بپیوندد.

عنایت 20 ساله به زودی و با پایان قرارداد خود با تیم باریج اسانس کاشان به صورت بازیکن آزاد با پیوستن به باشگاه ریشه دار اصفهانی، به تیم سابق خود باز خواهد گشت. از مدت زمان قرارداد عنایت با باریج اسانس مدت بسیار کوتاهی باقی مانده و او پیش از آغاز فصل بازیکن آزاد خواهد بود.

با توجه به این موضوع، ذوب آهن برای جذب او ابراز علاقه کرد و در نهایت پس از حصول توافق، او به زودی و پس از اتمام قراردادش با تیم کاشانی، با آنها قرارداد خواهد بست. او در لیگ 97 با ذوبی ها قهرمان لیگ برتر شد و سپس به باریج اسانس کاشان رفت تا فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند.

والیبالیست خوش آتیه کاشانی در فصلی که برای تیم شهرش به میدان رفت مهره قابل اتکایی برای باریج اسانس بود اما در پی تغییرات بنیادین در باریج اسانس، این تیم را ترک کرد و دوباره به جمع شاگردان فریبا صادقی ملحق خواهد شد.

ملی پوش جوان ایران در مسابقات جوانان آسیا در ویتنام پس از آیتک سلامت دومین بازیکن جدا شده باریج اسانس به مقصد اصفهان است. ذوب آهن با تغییرات جزئی وارد لیگ برتر والیبال بانوان 99 خواهد شد.

[caption id="attachment_174354" align="aligncenter" width="1000"]ذوب آهن ؛ بدون خروجی در راه لیگ برتر والیبال بانوان ذوب آهن ؛ بدون خروجی در راه لیگ برتر والیبال بانوان[/caption]

با این وصف، ذوب آهن با حداقل تغییرات و بدون خروجی همان تیمی خواهد بود که در گذشته دیده‌ایم. رقیبی سرسخت و قدرت گرفته از بذری که از سال‌ها قبل در والیبال شهر قدیمی پاشیده شده و همچنان توان فنی ذوب آهن را شکل می‌دهد.

در لیگ برتر والیبال بانوان سایپا برای تکرار قهرمانی می‌جنگد، پیکان به دنبال بازگشت اقتدار سابق است و ذوب آهن اشتباهات سال گذشته را تکرار نخواهد کرد. لیگ جذابی در پیش است./دختران قهرمان