دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، فدراسیون والیبال بلغارستان بدون اطلاع قرارداد سیلوانو پرندی را تمدید کرد و این موضوع موجب دلخوری  این مربی ایتالیایی شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های بلغاری، قرارداد این مربی در ماه ژانویه پس از رقابت‌های انتخابی المپیک منقضی شده بود. در نتیجه روز گذشته فدراسیون والیبال بلغارستان به ریاست لیوبو گانف جهت تعیین تکلیف تیم ملی مردان این کشور تشکیل جلسه داد.

در نهایت با کسب ۲۲ رأی مثبت از مجموع ۲۳ رأی، تصمیم بر این شد که قرارداد سیلوانو پرندی تمدید شود. اما پرندی از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد.

او با دلخوری گفت: امروز خیلی از دوستانم با من تماس گرفتند تا به من تبریک بگویند، در حالی که من از چیزی خبر نداشتم. من قبلاً شرایطم را به آنها اعلام کرده بودم، ولی از زمانی که لیوبو گانف به عنوان رئیس جدید انتخاب شد، ما با هم صحبتی نداشتیم و کسی از این موضوع به من اطلاعی نداد.

وی افزود: اگر فدراسیون بلغارستان اینطور تصمیم گرفته، برای من باعث خوشحالی است. اما این راه تمدید قرارداد نیست! من زمانی که تمام جزئیات را با لیوبو بررسی کردم، آن وقت برای امضای قرارداد به صوفیه خواهم رفت.

گفتنی است که با اعلام لیوبو گانف قرارداد سیلوانو پرندی بصورت یک بعلاوه یک است. پرندی از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۶ هدایت تیم ملی ایتالیا را بر عهده داشت و به مدال برنز المپیک ۱۹۸۴ رسید.

دلخوری پرندی از فدراسیون والیبال بلغارستان