یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش و به نقل از مهر، پس از توقف مسابقات لیگ برتر والیبال به دلیل شیوع ویروس کرونا باشگاه ها موظف شدند تا با بازیکنان خود تسویه حساب انجام دهند. باشگاه سایپا یکی از تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر بود که با هدایت ناصر شهنازی در حالی که در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار داشت به کار خود پایان داد.

به دنبال تغییرات صورت گرفته در مدیریت باشگاه و برنامه ریزی برای فصل آینده، تسویه حساب با بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال سایپا در دستور کار حبیب کاشانی قرار گرفت.

از آنجایی که قرارداد ناصر شهنازی با تیم والیبال سایپا به پایان رسیده است، این باشگاه مراحل تسویه حساب مالی با وی را در دستور کار قرار داده و به گفته یکی از مسئولان باشگاه مبلغ قرارداد وی بزودی به حسابش واریز خواهد شد.

مدیریت سایپا برای تعیین تکلیف سرمربی فصل آینده تیم والیبال گزینه هایی را مد نظر دارد و صحبت هایی هم با برخی مربیان انجام داده است اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که جدی ترین گزینه برای حضور روی نیمکت تیم سایپا، پیمان اکبری است که صحبت هایی هم در این زمینه صورت گرفته است. پیمان اکبری فصل گذشته در اواسط فصل هدایت تیم شهرداری ارومیه را بر عهده گرفت.

باشگاه سایپا همچنین در حال تسویه حساب با بازیکنان تیم والیبال است و قصد دارد ۸۰ درصد رقم قرارداد بازیکنان را به حساب آنها واریز کند.

[caption id="attachment_169637" align="aligncenter" width="900"]تسویه حساب با بازیکنان؛ پایان قرارداد شهنازی با سایپا تسویه حساب با بازیکنان؛ پایان قرارداد شهنازی با سایپا[/caption]

به گزارش آریاورزش، پیمان اکبری امروز طی حکمی رئیس کمیته مربیان تهران شد تا مربیان پایتخت برای اولین بار کمیته دار شوند. مربی تیم ملی والیبال ایران به پیشنهاد هیات رئیسه هیات تهران با حکم هوشنگ عشایری به عنوان رئیس کمیته مربیان پایتخت انتخاب شد.