چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، در روز هفتم از مسابقات جام جهانی والیبال ۲۰۱۹، تیم‌های آرژانتین و کانادا در شهر هیروشیما به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار ۳-۰ به سود آرژانتین شد.

نتایج این دیدار بصورت ۲۵-۱۶ ، ۲۵-۲۲ ، ۲۵-۲۰ رقم خورد. در پایان برونو لیما با ۱۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن بود. پس از پایان بازی سرمربیان و کاپیتان‌های دو تیم در نشست خبری حاضر شدند.

مارسلو مندز – سرمربی آرژانتین

خوشحالیم این بازی بردیم. در هر سه ست قادر بودیم بدون هیچ اشتباهی خوب سرویس بزنیم و دریافت‌های خیلی خوبی داشتیم.

آرژانتین و کانادا
آرژانتین و کانادا

مارتین راموس – کاپیتان آرژانتین

از اینکه این بازی را بردیم خیلی خوشحالیم. در تمامی ست‌ها والیبال را در سطح بالایی بازی کردیم. سرویس‌های ما امروز بد نبود. ما دیروز مقابل برزیل باختیم، چون سرویس‌های آنها بهتر از ما بود.

آرژانتین و کانادا
آرژانتین و کانادا

دنیل لوئیز – سرمربی کانادا

همانطور که از نتیجه مشخص است، بازی دشواری بود. من خوب تیمم را آماده نکرده بودم. ما نتوانستیم آنها را با دفاع روی تور تحت فشار قرار بدهیم.

آرژانتین یک تیم هجومی است و امروز بهتر بودند. ما باید از حریفانمان یاد بگیریم که چطور بهتر شویم. بازیکنانم جنگیدند و تسلیم نشدند. ما و تیم‌مان داریم از این مسابقات درس می‌گیریم.

آرژانتین و کانادا
آرژانتین و کانادا

نیکولاس هوگ – کاپیتان کانادا

از هر نظر بازی سختی بود. ما نتوانستیم آنها را تحت فشار قرار بدیم، چون آرژانتین در تمامی جنبه‌ها خوب بود. ما هم مشکلاتی در دفاع داشتیم.

من خودم امروز خوب بازی نکردم و از نقش خودم به عنوان کاپیتان دور شدم. سعی می‌کنم فردا دوباره به آن برگردم. من هنوز هم در حال یادگیری هستم و روی نکات مختلف کار می‌کنم.

ankara escort