به گزارش آریاورزش، دو تیم ایران و آمریکا در بازی پنم از روز ششم جام جهانی ۲۰۱۹ به مصاف هم رفتند که ایران بازی را ۳-۱ و با نتایج ۲۵-۱۸ / ۲۲-۲۵ / ۲۵-۱۸ / ۲۵-۱۲ به آمریکا واگذار کرد. پس از بازی سرمربی و کاپیتان دو تیم در نشست خبری حاضر و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند.

سرمربی ایران: امروز کلاس درس خوبی برای ما و بازیکنان جوان ما بود

ایگور کولاکویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری پس از شکست ۳-۱ مقابل آمریکا در جام جهانی ۲۰۱۹ گفت: در ست اول، آمریکا سرویس‌های خیلی خوبی زد. ست دوم تعادل بیشتری بین تیم‌ها برقرار بود و ما هم فرصت‌های خوبی بدست آوردیم. اما در ست سوم آمریکا باز هم سرویس‌های خوب خود را ادامه داد. ‌ وی افزود: امروز کلاس درس خیلی خوبی برای ما و بازیکنان جوان ما بود. ما خوب بxvideosازی می‌کنیم ولی گاهی وقت‌ها از سطح والیبال آمریکا فاصله داریم.

ایران و آمریکا
ایران و آمریکا

معروف: امروز، روز ما نبود / آمریکا خوب سرویس زد

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری پس از شکست مقابل آمریکا در جام جهانی ۲۰۱۹ گفت: امروز، روز ما نبود. فقط در ست دوم کیفیت خودمان را نشان دادیم. آنها قوی‌تر از ما سرویس زدند.

وی افزود: آمریکا یکی از بهترین تیم‌های دنیاست. ما هم در حال حاضر تعدادی بازیکن جوان در تیم خود داریم. به هر حال باید از الان به بازی‌های آینده فکر کنیم.

جان اسپرا: به طرز استثنایی از بازی امروزمان خوشحالم

 جان اسپرا سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا در نشست خبری پس از پیروزی برابر ایران در جام جهانی والیبال ۲۰۱۹ گفت: مکس هولت امروز در خط سرویس خیلی خوب کار کرد. او با سرویس‌های خود باعث شد که ست اول را برنده شویم. در ست دوم مت اندرسون چند خطای ناخواسته داشت که در حد بازیکنی مثل او نبود. با رفع مشکلات توانستیم در ست سوم به بازی برگردیم. ‌ سرمربی آمریکا در ادامه گفت: ایران تیم جنگنده‌ای است و امروز هم مثل همیشه جنگید. در این تورنمنت ثبات خوبی از خود نشان دادیم، هر چند که شکست‌ناپذیری خیلی سخت است. به طرز استثنایی از بازی امروزمان خوشحالم.

ایران و آمریکا
ایران و آمریکا

مایکا کریستن‌سن: سبک والیبال ایران زیبا، سریع و منحصر به فرد است

 مایکا کریستن‌سن کاپیتان تیم ملی والیبال آمریکا در نشست خبری پس از پیروزی برابر ایران در جام جهانی ۲۰۱۹ گفت: به خاطر این برد خیلی خوشحالیم. ایران والیبال را سریع، زیبا و منحصر به فرد بازی می‌کند. ‌ کریستن‌سن در ادامه گفت: ما در ست اول قوی بودیم، اما در ست‌های سوم و چهارم پاسخ تلاش خودمان را گرفتیم و سرویس‌هایمان بهتر بود.

ایران و آمریکا

‌ همچنین اریک شوجی لیبروی تیم ملی آمریکا گفت: ایران همیشه ما را به درد سر می‌اندازد. امروز هم در ست دوم این اتفاق افتاد. شکست ما مقابل آرژانتین در بازی اول برایمان خیلی سخت بود. اما از آن بازی درس گرفتیم و مثل یک تیم کنار هم بودیم. فردا مقابل برزیل بازی خواهیم داشت. ما همیشه بازی‌های مهم و بزرگی با آنها داشتیم.

ایران و آمریکا ankara escort