دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاوررش، در دومین بازی مسابقات جام جهانی والیبال ۲۰۱۹، تیم ملی ژاپن به عنوان میزبان مسابقات با نتیجه سه بر یک مقابل لهستان شکست خورد. بارتوش کورک برای لهستان به میدان رفت.

تیم ملی لهستان، قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ در ست اول، دوم و چهارم با امتیازات ۲۳-۲۵ ، ۱۷-۲۵ ، ۱۷-۲۵ پیروز شد و ست دوم را ۲۵-۱۹ از دست داد.

در پایان این دیدار سرمربیان و بازیکنان دو تیم در نشست خبری حاضر شدند. ناکاگائیچی - سرمربی تیم ملی ژاپن:

با روحیه خوبی که از برد دیشب کسب کردیم پا به میدان گذاشتیم. لهستانی‌ها فقط قد بلند نیستند، بلکه مهارت بالایی دارند. آنها تیم خوب و قدرمندی هستند و ما را در رالی‌ها مغلوب می‌کردند.

لهستان تکنیک‌های هوشمندانه‌ای خلق می‌کردند و از طرفی سرویس‌های ما امروز عملکرد مناسب و مطلوبی نداشت. بازی‌های سختی را پیش رو خواهیم داشت. در حالی که نمی‌دانم کدام یک از بازیکنانمان را می‌توانیم در اختیار داشته باشیم.

ماساهیرو یاناگیدا - کاپیتان تیم ملی ژاپن:

لهستان امروز خوب سرویس و نظم تیمی ما را بهم ریخت. همچنین در توپ‌های بلند خوب نبودیم. درت سوم دفاع و حمله‌های ما خوب جواب داد.

بارتوش کورک

بارتوش کورک کاپیتان تیم ملی لهستان:

عملکرد تیمی ما همیشه یکسان است. ما همیشه صد در صد توان خود را استفاده می‌کنیم و هیچگاه عملکرد ما در برابر حریفان مختلف تفاوتی ندارد. برای ما فرق نمی‌کند که به مصاف ژاپن، آمریکا یا تونس می‌رویم. ما همیشه به زمین مسابقه خواهیم رفت تا برنده میدان باشیم.

او درباره کاپیتانی خود در تیم لهستان افزود: دیروز اولین تجربه من به عنوان کاپیتان تیم بود و امروز هم فقط دومین رو تجربه کردم. دلمان واقعا برای کاپیتان اصلی تیم‌مان تنگ شده است. کوبیاک را در بازی‌های بعد خواهیم دید.

بارتوش کورک