دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، ایگور کولاکویچ سرمربی تیم ملی والیبال در نشست خبری پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ ژاپن گفت: در ابتدا خیلی خوشحالم که اینجا هستیم. این مسابقات آخرین تورنمنت در این فصل است. خیلی سخت است که در مدت ۱۵ روز ۱۱ بازی انجام دهیم و این شرایط برای هیچ تیمی آسان نیست.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که آیا ایران فرصت کافی برای ریکاوری جهت حضور در مسابقات جام جهانی را داشت یاخیر، توضیح داد: نه فرصتی برای ریکاوری نداشتیم. چون امسال تقویم بازی‌ها خیلی فشرده‌ بود. بعد از مسابقات قهرمانی آسیا هم فرصتی برای استراحت نداشتیم و بلافاصله به ژاپن آمدیم. این تورنمنت بعد از یک فصل بسیار طولانی برگزار می‌شود، برای همین نمی‌توان این مسابقات را فضایی برای  آماده‌سازی در رقابت‌های انتخابی المپیک قلمداد کرد. تقریباً سه ماه تا مسابقات انتخابی فرصت داریم و برای آن برنامه متفاوتی خواهیم داشت. چون تنها ۱۰ روز قبل از شروع آن مسابقات می‌توانیم لژیونرهای خود را در اختیار داشته باشیم.

کولاکویچدرباره مهمترین ویژگی تیم ملی ایران گفت: مهم‌ترین خصوصیت تیم ما، جنگندگی است. همه بازیکنان ما والیبال را به خوبی درک می‌کنند. شاید در همه شاخص‌ها کامل نباشیم، اما جنگنده‌های خوبی هستیم و دفاع کردن را هم خوب بلدیم. تیم ما به خوبی می‌داند چه طور بازی کند و به پیروزی برسد.

صحبت‌های کولاکویچ پیش از آغاز جام جهانی والیبال ۲۰۱۹ Çanakkale masaj salonu Kayseri masaj salonu Kocaeli masaj salonu Yalova masaj salonu