به گزارش آریاورزش، مسابقات والیبال ساحلی گرجستان تحت عنوان «کاپ گرجستان» قرار است از تاریخ ۱۹ شهریور برگزار شود. بدین منظور فدراسیون والیبال گرجستان برای حضور در این تورنمنت از بازیکنان و کشورهای مختلف دعوت به عمل آورده است که یکی از آنها محمد مرعشی والیبالیست ایرانی است.

مرعشی درباره این مسابقات به آریاورزش گفت:‌ «این تورنمنت سطح خوبی دارد و مطابق با استانداردهای fivb است. به همین علت از طرف fivb امتیاز داده می‌شود. فدراسیون گرجستان به من پیشنهاد داد تا در این مسابقات شرکت کنم و من هم با رضوان آقاجانی صحبت کردم. رضوان به این خاطر که عضو تیم ملی است و نزدیک آن تاریخ مسابقه داشت و تمرین می کرد، قبول کرد که هم‌تیمی من شود. ولی فدراسیون اینجا فقط هزینه غذا و اقامت در یک زمان خاص را عهده‌دار است. اگر زودتر از موعد بخواهد بیاید یا بیشتر بخواهد بماند، هزینه شخصی می‌شود؛ بنابراین کار درستی نبود که رضوان بخواهم با هزینه شخصی شرکت کند. ضمن اینکه هزینه پرواز هم با خودش بود. برای همین تصمیم گرفتم که در این تورنمنت شرکت نکنم.

مسابقات والیبال ساحلی گرجستان / محمد مرعشیوی ویافزود: معاون فدراسیون گرجستان با من صحبت کرد و اصرار داشت که حتما یک تیم از ایران شرکت کند. من هم به آنها اعلام کردم که خودشان با فدراسیون ایران صحبت کنند تا بازیکن بفرستند. ولی چون زمان‌بر بود قبول نکردند.

‌مرعشی در ادامه توضیح داد: در مازندران بازیکنان ساحلی خیلی خوب و با کیفیتی داریم. از جمله رضا نائیجی که اولین تجربه والیبال ساحلی را در تورنومنت نور با او داشتم. اما ایشان هم به دلیل مشکلات پاسپورتی نمی‌تواند در این تورنمنت شرکت کند. در هر حال من با آقای طاها شاپور صحبت کردم و ایشان به عنوان یار من انتخاب شد. با طاها در نوجوانان و جوانان ساحلی کاله هم‌تیمی بودم و می‌دانم که امسال قهرمان لیگ شدند. دلیل انتخاب طاها این بود که لیگ ساحلی کشور تازه تمام شده و هنوز او در شرایط مسابقات قرار داشت. در این تورنمنت تیم‌هایی مثل ایتالیا، لهستان، گرجستان، ارمنستان، روسیه، لیتوانی و ... شرکت می‌کنند، بنابراین ما نمی‌خواهیم زنگ تفریح دیگر تیم‌ها باشیم. ‌ وی در پایان گفت: هنوز با طاها هیچ تمرینی نداشتم. من از مسئولین فدراسیون گرجستان قول گرفتم که به ما در زمین مسابقات اجازه تمرین بدهند. امیدوارم که بتوانیم آبروی ایران را حفظ کنیم. اصرار فدراسیون گرجستان مرا متقاعد کرد که در این تورنمنت شرکت کنم وگرنه اینجا جای بزرگان والیبال ساحلی است. تلاشمان را می‌کنیم تا نتیجه‌ای در خور و شایسته ایران کسب کنیم.

[caption id="attachment_164807" align="aligncenter" width="887"]مسابقات والیبال ساحلی گرجستان / محمد مرعشی محمد مرعشی[/caption]