دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403

پردیس آریافر / به گزارش آریاورزش، اسلوبودان کواچ کار خود را در تیم ملی صربستان شروع کرده و در همان روز اول مورد استقبال زوران گاییچ (رئیس فدراسیون صربستان)، ایوان کنِزویچ (دبیر کل) و دیولا مستر (نایب رئیس فدراسیون صربستان) قرار گرفت.

تیم ملی صربستان خود را برای بازی‌های یورو والی آماده می‌کند و کواچ نیز ۱۹ بازیکن را دعوت کرده است. این مسابقات از ۲۲ شهریور تا ۷ مهر به میزبانی چهار کشور فرانسه، بلژیک، اسلوونی و هلند برگزار می‌شود. کواچ در تیم ملی صربستانکواچ در یکی از مصاحبه‌های خود در مورد حضورش در تیم ملی صربستان گفت: همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. تا چند روز پیش هیچکس از طرف فدراسیون صربستان با من تماس نگرفته بود. البته می‌دانستم که از بعضی بازیکنان نسل طلایی سیدنی دعوت شده بود تا برای تماشای مسابقات انتخابی المپیک به باریِ ایتالیا بروند، اما من این کار را نکردم. بنابراین این پیشنهاد و این قرارداد واقعاً من را سورپرایز کرد. بدون اینکه فکر کنم این پیشنهاد را پذیرفتم، واقعا لزومی به فکر کردن نبود. شما هیچوقت نمی‌توانید دعوت صربستان را رد کنید. ما تیم بزرگی هستیم و به نظر من برای هر مربی افتخار بزرگی است که هدایت تیم ملی صربستان را بر عهده بگیرد. ‌ او درباره شرایط قراردادش گفت: با توجه به برگزاری انتخابات، فعلا قرارداد ما تا پایان مسابقات یورو والی و انتخابی المپیک قاره اروپا بسته شده که به نظرم منطقی است. امیدوارم شرایطی پیش بیاید و ما نتایجی بگیریم که همکاری ما ادامه داشته باشد.

کواچ درباره مسابقات یورو در اواخر شهریور می‌گوید: زمان خیلی کمی داریم و بچه‌ها هم به تازگی از انتخابی المپیک آمدند. با توجه به این زمان کم، کار ما سخت می‌شود. ولی من این چالش با خوشحالی پذیرفتم. ‌ ‌‌کواچ در تیم ملی صربستانلیست تیم ملی صربستان: ‌‌ پاسور: نیکولا یُوویچ، الکسا باتاک، ووک تودورُویچ ‌‌ قطر‌ پاسورها: الکساندر آتاناسیه‌ویچ، دراژن لوبوربچ، بوژیدار ووتسی‌سیه‌ویچ ‌ مدافعان: سرچکو لیسیناچ، مارکو پودراشچانین، پتار کرسمانویچ، الکساندر اُکولیچ، استیون سیمیچ ‌‌ دریافت‌کنندگان: اوروش کواچویچ، مارکو ایوویچ‌، نمانجا پتریچ، لازار سیرُویچ، میلان کاتیچ، میران وویونزیچ ‌‌ لیبروها: نِوِن مایسترُویچ، نیکولا پکوویچ ‌

گالری تصاویر معارفه کواچ

[gallery ids="164681,164683,164682,164680,164679,164686,164685,164684,164689,164688"]