به گزارش آریاورزش و به نقل از باشگاه پیکان، در پی تصویب اعضای هیات مدیره باشگاه، محمد ترکاشوند در سمت خود به عنوان سر مربی تیم والیبال پیکان ابقاء شد. در این جلسه  که امروز با حضور ترکاشوند و اعضای هیات مدیره برگزار گردید استراتژی و خط مشی والیبال اعلام شد.

ترکاشوند در پایان جلسه ضمن ابراز خرسندی از ادامه فعالیت خود در باشگاه پیکان و حمایت قاطع مدیران باشگاه گفت:بسیار خوشحالم که مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره با اعتماد مجدد شرایط ادامه همکاری را برای من فراهم آوردند و امیدوارم به کمک همکارانم بتوانم پاسخ اعتماد این عزیزان را بدهم. وی ادامه داد:قریب ده بازیکن تیم قراردادی دو ساله با باشگاه داشته اند و از این بابت که استخوان بندی تیم حفظ خواهد شد بسیار خوشحال و و مطمئن هستم که در لیگ امسال بازیکنان پیکان با تجربه بیشتری نسبت به سال گذشته کمک خواهند نمود تا پیکان را به جایگاهی در خور شان و نام بزرگترین خودرو ساز خاور میانه برسانند. ترکاشوند در ادامه گفت :بدنبال برطرف نمودن نقاط ضعف و قوت تیم هستم و از همین امروز نسبت به اجرای برنامه های مدون خویش اقدام می کنیم.

همچنین امروز جواد کریمی، پوریا یلی و محمدرضا مؤذن سه بازیکن ملی‌پوش پیکان با حضور در باشگاه و مذاکره با مسئولین تیم پیکان قرارداد خود را تمدید کردند. ملی‌پوشان پیکان که هم اکنون در اردوی تیم ملی جهت بازی‌های لیگ ملت‌ها حضور دارند، بعد از اتمام مسابقات به تمرینات پیش فصل پیکان اضافه خواهند شد.

[gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="163491,163490,163489"]