یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش٬ تیم ملی لهستان که دیشب در یک بازی سخت مقابل ایران٬ و شور و هیجان تماشاگران حاضر در سالن نتوانست بازی را از آن خود کند؛ امروز (یکشنبه) رو در روی تیم ملی کانادا قرار گرفت و موفق شد به نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد.

زمانی که در نشست خبری این بازی از ویتال هینن در خصوص میزبانی شهر ارومیه پرسیده شد٬ وی پاسخ داد: سوال خوبی نپرسیدید و من در پاسخ به سؤالتان حرفی نزنم بهتر است! باید بگویم که مردم این شهر عالی هستند و جو سالن هم بی‌نظیر است. اما ما دیشب موقع بازگشت به هتل با مشکل روبه‌رو شدیم.

متءسفانه مسئولان برگزاری مسابقات نتوانستند شرایط را خوب مدیریت کنند و برای حمل و نقل تیم ما مشکل به وجود آمد. دیشب ۲ ساعت طول کشید تا به هتل برسیم٬ چون مردم در خیابان تجمع کرده بودند. عده‌ای با مشت به بدنه و شیشه اتوبوس ما می‌کوبیدند و موجب وحشت بازیکنانم شدند. حالا خوب است که ما این بازی را باخته بودیم٬ وگرنه معلوم نبود سالم به هتل برسیم یا خیر؟

وقتی شما نمی‌توانید امنیت بازیکنان و تیم‌ها را تءمین کنید٬ من هم برای سفر دوباره‌ام به اینجا دچار تردید می‌شوم و به این فکر می‌کنم که آیا دلم می‌خواهد دوباره به اینجا بیایم یا خیر!