به گزارش خبرنگار آریاورزش، فینال لیگ برتر والیبال عصر امروز با قهرمانی تیم شهرداری ورامین به پایان رسید تا پرونده‌ی رقابت‌های امسال پس از ۶ ماه بسته شود. ‌اما اتفاقی که در حاشیه این مسابقه رخ داد برخورد غیرمنتظره و سلیقه‌ای نیروهای یگان ویژه با خبرنگاران بود.  اتفاقی که در طی مدت برگزاری رقا‌بت‌ها بی‌سابقه بود و خبرگزاری‌ها طبق روال پس از پایان مسابقه، مصاحبه سرمربیان و بازیکنان را پوشش می‌دادند.

وقتی از مسئول یگان ویژه علت را جویا شدیم، گفتند فقط عکاسان اجازه ورود دارند و شما خبرنگاران برای انجام مصاحبه جلوی اتوبوس تیم‌ها منتظر بمانید!!!

آیا زمانی که تیم‌ها از مسابقه سنگین خسته بر می‌گردند و می‌خواهند سوار اتوبوس شوند٬ گرفتن مصاحبه کار درستی است؟

مسئول حراست مجموعه ورزشی آزادی در مورد این اتفاق به خبرنگار آریاورزش گفت: مسئولیت ورود خبرنگاران با یگان ویژه است و من فقط مسئول حراست سالن هستم. به هر صورت لیگ برتر ۹۷ با تمام اتفاقات آن به پایان رسید و در نهایت شهرداری ورامین پس از ۲۶ هفته صدرنشینی به مقام قهرمانی رسید. تیم فولاد سیرجان نیز برنده کاپ اخلاق شد.

[caption id="attachment_161401" align="aligncenter" width="1000"]قهرمانی شهرداری ورامین در فینال لیگ برتر والیبال 97 فینال لیگ برتر والیبال ۹۷[/caption]