به گزارش آریاورزش، در دومین بازی از مرحله فینال لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ورامین موفق شد با نتیجه ۳-۱ سایپا را شکست دهد تا همچنان امیدهای خود را برای قهرمانی زنده نگه دارد و بازی سوم تعیین‌کننده تیم قهرمان باشد.

این دیدار که قرار بود از ساعت ۱۶ در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار شود به دلیل خرابی سقف سالن با یک ساعت و نیم تأخیر رأس ساعت ۱۷:۳۰ برگزار شد. پیش از آغاز بازی مسئولین سالن برای جلوگیری از چکه کردن سقف سطلی کنار زمین قرار داده بودند تا تعمیرات سقف انجام شود. هواداران ورامینی که از این اتفاق خسته شده بودند شعار میزبانی افتضاح و احسن باتعصب سر دادند. احسن الله شیرکوند نیز با عصبانیت یا یکی از رسانه‌ها مصاحبه کرد.

[gallery columns="2" size="medium" link="file" ids="161359,161360"]

هر دو تیم در ابتدای ست نخست بازی نزدیکی را آغاز کرده بودند و تا امتیاز ۱۱-۱۱ پیش رفتند. اما نارنجی‌پوشان سایپا موفق شدند با دفاع شفیعی و اوت شدن اسپک فیاضی، ۲ امتیاز اختلاف ایجاد کنند. در ادامه به دلیل ضعف بازیکنان ورامین در توپگیری اختلاف امتیاز به ۵ افزایش یافت تا ست نخست ۲۵-۲۰ به سود سایپا شود.

شهرداری ورامین ست دوم را بهتر آغاز کرد و تا امتیاز ۸-۱۰ از حریف پیش بود. هر دو تیم در این ست امتیازات زیادی را بابت خطای سرویس از دست دادند. شهرداری ورامین با عملکرد بهتر برتری خود را تا امتیاز ۲۰-۲۳ حفظ کرد تا پیمان اکبری وقت استراحت بگیرد. پس از وقت استراحت حمزه زرینی ناجی تیمش شد و با دو امتیاز متوالی در دفاع و دو امتیاز حمله نتیجه را ۲۳-۲۳ و سپس ۲۴-۲۴ برابر کرد. اما علی مجرد از تیم ورامین یک دفاع و یک حمله را پاسخ گفت تا تیمش ۲۴-۲۶ پیروز ست دوم شود.

ست سوم را پیمان اکبری با یک تغییر آغاز کرد و امیر فلاحت‌خواه را به جای امیر حسینی به میدان فرستاد. شاگردان رحمان راد این ست را بهتر آغاز کردند و با حمله‌های دقیق‌تر و دریافت و دفاع بهتر تا امتیاز ۱۲-۱۶ چهار پوئن برتری خود را حفظ کردند. از سوی دیگر رضا قرا دو امتیاز متوالی را از دست داد تا پیمان اکبری وقت استراحت بگیرد. اما سایپا که به شدت در دریافت و توپگیری دچار افت شده بود، ست سوم را ۱۸-۲۵ واگذار کرد.

دو تیم ست چهارم را نیز پایاپای آغاز کردند، شهرداری ورامین با اسپک محمد محمدکاظم ۷-۸ به استقبال وقت فنی اول رفت. اما سایپا که همچنان در توپگیری دچار مشکل بود امتیاز بیشتری را از دست داد تا این ست نیز ۲۰-۲۵ به سود شهرداری ورامین شود.