به گزارش خبرنگار آریاورزش، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال سایپا پس پیروزی ۳ بر یک تیمش در اولین بازی فینال لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: به تیمم خسته نباشید می‌گویم که توانستیم بازی اول را به سود خودمان به پایان برسانیم. از نظر روانی واقعا فشار زیادی روی ما بود ولی بازیکنانم در لحظات سخت عقب‌نشینی نکردند. تلاش کردیم و پوئن به پوئن جلو رفتیم که الحمدلله نتیجه هم گرفتیم. وی ادامه داد: جا دارد به آقای محمدی راد سرمربی محترم شهرداری ورامین هم بابت بازی خوب تیمشان تبریک و خسته نباشید بگویم.

[caption id="attachment_160882" align="aligncenter" width="2000"] بازی اول مرحله نیمه نهایی
کاله - سایپا[/caption]

سرمربی تیم سایپا در ادامه افزود: از نظر ما این بازی دیگر تمام شده است. باید بازیکنان را ریکاوری کنیم و برای بازی بعدی خودمان را آماده شویم. پیمان اکبری در پاسخ به این پرسش که تیم سایپا امروز متفاوت بازی کرد، کادر فنی چقدر بر روی مسئله روحی - روانی کار کرده است؟ توضیح داد: انگیزه داشتن برای بازی فینال مهم است. کسانی که به مرحله فینال می‌رسند از لحاظ انگیزشی خود به خود در شرایط ایده‌آلی قرار دارند. ما خیلی وقت پیش بین خودمان قول و قراری گذاشته بودیم که هیچ چیزی نباید ما را ناراحت کند و تمام تلاشمان را بکنیم تا در زمین بازی بهترین عملکردمان را داشته باشیم. حتی اگر مشکلاتی هم داشته باشیم، وقتی از زمین بازی بیرون رفتیم در مورد مشکلاتمان هم صحبت کنیم.

[caption id="attachment_159300" align="aligncenter" width="2000"]سایپا تهران - درنا ارومیه / لیگ برتر والیبال ۹۷ سایپا تهران - درنا ارومیه / لیگ برتر والیبال ۹۷[/caption]

وی در مورد تغییر برنامه سازمان لیگ در مورد میزبان بازی فینال گفت: تنها حُسنی که میزبانی تبریز داشت این بود که همه چیز طبق همان برنامه اعلام شده با آرامش پیش می‌رفت. جا دارد از آقای پورحسن تشکر کنم به این خاطر ایشان خیلی زحمت کشید و با همکارانشان شب و روز کار کردند تا این سالن را برای بازی آماده کنند. همچنین از نیروهای امداد که نظم سالن را برقرار کردند ممنونم. سرمربی سایپا در مورد بی‌حاشیه بودن این بازی افزود: هر زمان که تمام مسئولین ما تمام تلاششان را برای این مسئله بکنند، این اتفاق می‌افتد. هفته گذشته یک بازی خیلی پرحاشیه در مشهد داشتیم. اگر همیشه قبل از اینکه اتفاقی بیفتد به آن فکر کرده و آن را مدیریت کنیم حتما شاهد بازی‌های تماشایی خواهیم بود.

[caption id="attachment_160844" align="aligncenter" width="1280"]سایپا تهران / لیگ برتر والیبال 97 سایپا تهران / لیگ برتر والیبال ۹۷[/caption]