به گزارش آریاورزش، محمد ترکاشوند سرمربی باشگاه پیکان پس از شکست سه بر صفر مقابل سایپا و اولین شکست تیمش پس از چهار هفته، گفت: به سایپا تبریک می‌گویم. آن‌ها در شرایط بحرانی قرار داشتند و امروز محکوم به برد بودند. با اینکه در ست اول ما چند امتیاز از حریف جلو بودیم، اما سرویس‌های انتحاری آن‌ها موجب شد بتوانند در این ست پیروز شوند.

وقتی در امتیاز ۲۴-۲۱ از حریف عقب باشی اما بازی را به تساوی بکشانی و برنده شوی از نظر روحی شرایط بهتری پیدا می‌کنید، که این اتفاق برای تیم سایپا افتاد و همه چیز به سود این تیم پیش رفت.

سرمربی پیکان ادامه داد: بعد از این‌که ست اول را واگذار کردیم از نظر روحی افت کردیم و متأسفانه هر کار کردیم نتوانستیم جبران کنیم. در ست سوم تغییراتی به وجود آوردیم و کمی روندمان بهتر شد. البته در این ست هم بابک امیری به دلیل آسیب‌دیدگی از زمین بیرون آمد. تیم من در برخی نقاط مشکلاتی داشت که در بازی‌های آینده باید آن‌ها را برطرف کنیم. مسئولیت این باخت را بر عهده می‌گیرم. شاید اگر ست اول را برده بودیم شرایط تغییر می‌کرد و ما سه بر صفر برنده می شدیم. باید روی نقاط ضعف تیم کار کنیم تا در ادامه شرایط بهتری داشته باشیم و به روند پیروزی‌های خود ادامه دهیم.

ترکاشوند در پایان گفت: شرایط لیگ امسال نسبت به سال‌های گذشته مقداری متعادل‌تر شده و با لژیونر شدن تعدادی از ستاره‌ها، فضا برای دیده شدن جوانان بازتر خواهد شد. امسال قطعا از همین لیگ ستاره‌های جدیدی به تیم ملی معرفی می‌شوند.

[caption id="attachment_159422" align="aligncenter" width="1000"]پیکان - سایپا / لیگ برتر والیبال 97 پیکان - سایپا / لیگ برتر والیبال ۹۷[/caption]