دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403

پردیس آریافر/به گزارش آریاورزش، طبق نظر ایگور کولاکوویچ، علت شکست ۳-۰ ایران مقابل بلغارستان در اولین دیدار از دور دوم رقابتها،  از همان نقطه ضعف همیشگی ایران در دریافت سرویس‌های تیم حریف ناشی می‌شد.

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس خبری دیدار ایران و بلغارستان عنوان کرد: " این بازی کاملا با بازی قبلی ما در وارنا متفاوت بود. از همان ابتدا بلغارستان سرویس‌های خیلی قدرتمند و بدون اشتباهی را روانه زمین ما کرد. ما سعی کردیم تا راهی برای مقابله با آن پیدا کرده و اختلاف امتیاز را کم کنیم، اما موفق نبودیم. در ست های بعدی شانس پیروزی داشتیم اما بلغارستان با سرویس هایی که زد امیدهای ما را نابود کرد. فقط می‌توانم به آنها برای این پیروزی تبریک بگویم. البته فضای خوب سالن و امتیاز میزبانی هم فاکتور بسیار مهمی است، مخصوصا برای تیم هایی مثل بلغارستان. " محمدجواد معنوی نژاد نیز در این کنفرانس خبری حاضر شد و گفت: " برای پیروزی به اینجا آمدیم. بلغارستان خیلی خوب بود و امشب ما را با سرویس‌هایش سورپرایز کرد. آنها در زدن سرویس عالی بودند و مقابله با آن برای ما سخت بود. به آنها تبریک می‌گویم. "

پلامن کنستانتینوف، سرمربی تیم بلغارستان نیز پس از این پیروزی مقابل ایران گفت: باور داشتیم می‌توانیم برنده باشیم " امشب یک تیم بودیم که می خواستیم این بازی را ببریم. در حقیقت تفاوت این بازی با دیدار گذشته ما مقابل ایران در وارنا این بود که باور داشتیم می توانیم برنده باشیم. در بازی اول برای ایران احترام زیادی قائل بودیم، این خیلی خوب است که به حریف احترام بگذاری. اما در بازی اول ما بیشتر متزلزل و پر نوسان بودیم. ولی الان به تیم دیگری تبدیل شدیم که جرقه ای هم در نگاهمان می درخشد. حریف بعدی ما آمریکاست که تیم خیلی قدرتمندی است و یکی از شانس های قهرمانی به حساب می آید. اما من امیدوارم در آن بازی هم از حمایت هواداران در سالن برخوردار شویم. " تودور اسکریموف بازیکن بلغارستان نیز پس از این پیروزی اظهار داشت: " ظاهرا ما سرویس‌هایمان را در صوفیه جا گذاشته بودیم و آن را با خودمان به وارنا نبرده بودیم، و الان تازه پیدایش کردیم. عملکرد خیلی خوبی داشتیم و از همان امتیاز اول حریف را تحت فشار قرار دادیم. تفاوت بازی ما در وارنا نسبت به عملکرد امشبمان در همین بود. هرگز ایمانمان را از دست نمی دهیم، و حتی بعد از پیروزی امشب اعتماد به نفسمان هم بیشتر شده است. آمریکا و کانادا از ایران قوی تر هستند، اما ما هم تمام سعی مان را میکنیم تا آنها را شکست بدهیم. حتی مقابل آمریکا که یکی از بخت های قهرمانی است. ما هنوز باور داریم که می توانیم ببریم."