پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش و به نقل از ایمنا، فرهاد نفرزاده در مورد وضعیت تیم والیبال رعد پدافند کاشان برای حضور در لیگ برتر پیش‌رو، اظهار کرد: تا الان هیچ صحبتی از سوی مسئولان باشگاه رعد پدافند هوایی اصفهان برای حضور در مسابقات لیگ برتر پیش‌رو با من نشده و در جریان تصمیمات باشگاه نیستم. وی با اشاره به اینکه قطعاً امسال تیمی به نام رعد پدافند در لیگ برتر والیبال نخواهیم داشت، افزود: این کار نیاز به زیرساخت‌هایی دارد که برای فصل پیش‌رو آماده نیست. سال گذشته تیم رعد پدافند  قرار بود از اصفهان در مسابقات حضور داشته باشد اما به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم، با حمایت اسپانسر کاشانی و با نام رعد پدافند کاشان شرکت کرد.

[caption id="attachment_149341" align="aligncenter" width="921"] تصاویر دیدار خاتم اردکان و رعد پدافند کاشان[/caption]

سپاهان و ذوب آهن چتر حمایتی خود را بر سر والیبال بگسترانند

نفرزاده ادامه داد: برای فعالیت مجدد تیم رعد پدافند در اصفهان، جلسات متعددی با رییس هیئت والیبال استان اصفهان و سایر مسئولان داشتیم، آن‌ها  تلاش‌های زیادی در این خصوص انجام دادند و جلساتی با استاندار و مدیرعاملان باشگاه‌های ذوب آهن و سپاهان برگزار کردند تا دو باشگاه بزرگ اصفهان چتر حمایتی خود را بر سر والیبال نیز بگسترانند اما تاکنون این امکان فراهم نشده است و به نظر می رسد پروژه تیمداری اصفهان در لیگ برتر پیش‌رو ممکن نیست.

وی گفت: دوران خدمت سربازانی که سال گذشته در قالب تیم رعدپدافند کاشان در لیگ برتر حضور داشتند به پایان رسیده است و بر اساس قانونی که جدیداً وضع شده این بازیکنان می‌توانند برای سایر تیم‌ها بازی کنند. ضمن اینکه بسته به تصمیم باشگاه رعد پدافند هوایی اصفهان امسال می‌توانند در صورت در اختیار داشتن مهره‌های خوب در لیگ برتر یا دسته‌های پایین‌تر شرکت کنند. سرمربی فصل گذشته تیم والیبال رعد پدافند کاشان در مورد ادامه فعالیت خود برای فصل پیش‌رو ادامه داد: با چند باشگاه در حال مذاکره هستم اما هنوز نتایج به طور قطعی مشخص نشده است.

[gallery columns="2" size="medium" link="file" ids="158185,158184"]

به دنبال راه‌انداز تیم لیگ برتری در اصفهان بودم

وی در پاسخ به این سوال که اگر اصفهان نماینده‌ای در لیگ برتر داشته باشد آیا تمایل دارید هدایت تیم را به عهده بگیرید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در اصفهان دوستان بسیار خوبی دارم و از گذشته‌های بسیار دور نیز به دنبال راه‌اندازی تیم لیگ برتری در اصفهان بوده‌ام چون داشتن نماینده‌ای از استان اصفهان در لیگ برتر واقعاً یک نیاز است.

نفرزاده گفت: والیبال از رشته‌های بسیار محبوب و مورد علاقه مردم در اصفهان است و فکر می‌کنم در کنار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و سپاهان جای یک تیم لیگ برتری والیبال در اصفهان خالی است که اگر این موقعیت در اصفهان فراهم شود با کمال میل آماده همکاری و کمک هستم.

سرمربی فصل گذشته تیم والیبال رعد پدافند کاشان با اشاره به شروع رقابت‌های لیگ برتر از نیمه دوم مهرماه، اظهار کرد: تیم‌ها و باشگاه‌ها تا پایان مردادماه فرصت اعلام آمادگی و ثبت‌نام دارند و در شهریور ماه مراسم قرعه‌کشی و برنامه‌ریزی مسابقات انجام می‌شود.

ویزا نرسید، اعزام نشدیم

وی در مورد اعزام نشدن تیم رعدپدافند کاشان به مسابقات ارتش‌های جهان، اظهار کرد: این مسابقات خردادماه در کانادا برگزار شدکه متأسفانه برای دریافت ویزا دیر اقدام شد و در آخر نتوانستیم به این دوره از رقابت‌ها اعزام شویم.

نفرزاده اضافه کرد: با وجود اینکه در مسابقات ارتش‌های جهان حضور نداشتیم اما با توجه به امتیازات خوبی که در ادوار گذشته به دست آورده‌ایم تا پایان سال ۲۰۱۸ رنکینگ یک کنفدراسیون ورزش‌های نظامی هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که برای مسابقات المپیک ۲۰۱۹ ارتش‌های جهان که به میزبانی چین برگزار می‌شود یکی از تیم‌های مدعی باشیم.