به گزارش آریاورزش و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیرمحمد فلاحت خواه بعد از برتری ۳ بر صفر ایران مقابل کره جنوبی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم از این بازی سخت سربلند بیرون بیاییم. تیم کره از چین نسبتا تیم بهتری بود و ما هم این را می دانستیم. دیروز هم آنها چین را شکست دادند و می توانستند با نتیجه بهتری هم این کار را انجام دهند. به هر حال ما با ارائه یک بازی خوب توانستیم این تیم قدرتمند را هم ببریم.

وی افزود: ما نسبت به بازی اول هماهنگ تر بودیم و راحت تر بازی کردیم. امیدوارم بتوانیم این روند را در بازی های بعدی هم ادامه دهیم.

پاسور تیم والیبال جوانان در پاسخ به این سوال که بردهای مقتدرانه برابر تیم های برتر دوره قبلی باعث مغرور شدن بازیکنان نمی شود، تصریح کرد: اصلا اینطور نیست. ما در همه بازی ها به فکر برد هستیم. مطمئن باشید هر چقدر جلوتر برویم، ایران نمایش بهتری خواهد داشت.

فلاحت خواه درباره حریف دور بعدی ایران گفت: شاید با تیم های ضعیف تر از کره و چین در دور بعدی بازی کنیم اما این مساله برای ما اهمیتی ندارد. مقابل هر حریفی در این مسابقات قرار بگیریم، فقط به فکر برد هستیم.

[caption id="attachment_157779" align="aligncenter" width="879"] گزارش تصویری والیبال جوانان ایران و کره جنوبی (قهرمانی آسیا ۲۰۱۸)[/caption]