دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، لوغان تیلی، سرمربی تیم ملی فرانسه پس از شکست ۳-۰ مقابل روسیه و کسب مدال نقره در لیگ ملتهای والیبال گفت: " همیشه گفته ام که مدال نقره طعم ترشی دارد، و امروز معلوم شد که فکرم درست است. حتی با اینکه از رسیدن به فینال خوشحالیم و امیدوار بودیم که بهتر عمل کنیم. اما خب، آنها از ما قوی تر بودند. شاید اگر چند اشتباه را مرتکب نمی شدیم، می توانستیم نتیجه را تغییر دهیم؛ ولی آنها نفس ما را گرفتند. "

وی در خصوص حضور هواداران فرانسوی گفت: " هواداران عالی بودند و ما هم واقعا دلمان مدال طلا را می خواست. نمی دانم چه کاری را می توانستیم جور دیگری انجام بدهیم، اما فکر میکنم که باید هم بصورت فردی و هم تیمی پیشرفت کنیم. برای اینکه اگر میخواهیم قهرمان دنیا و اروپا شویم، باید تیم های قدرتمند را شکست دهیم. در نتیجه کارهای زیادی هست که باید انجام شود. "

ژنیا گربنیکوف: روس ها امشب فرا زمینی بودند

ژنیا گربنیکوف، لیبروی فرانسه پس از شکست مقابل روسیه گفت: " تقریبا امشب در تمامی جنبه های بازی از هم گسسته بودیم و آن انسجام لازم را نداشتیم. خود من اصلا انتظارش را نداشتم و تقریبا شوکه شدم. "

بهترین لیبروی لیگ ملت های والیبال گفت :" نکته اینجاست که من قبلا هم مقابل روس‌ها بازی کردم، چه در تیم ملی و چه در تیم باشگاهی ام؛ اما آنها امشب فرا زمینی ظاهر شدند. واقعا فکرش را نمی‌کردم که چنین بازی سختی مقابل آنها داشته باشیم. "

وی ادامه داد: " حملات بعد از دریافت، خیلی چالش برانگیز بود و وقتی آنها ۳ یا ۴ امتیاز جلو بودند، همه چیز تمام میشد. وقتی اواخر بازی توانستیم بهتر پاس بدهیم، آنها دفاع خود را قوی کردند. "