دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، جان اسپرا سرمربی تیم ملی آمریکا بعد از برد ۳-۰ مقابل تیم برزیل و کسب عنوان سومی رقابتهای لیگ ملتها ابراز داشت: "فکر می‌کنم بازی برای مقام سومی خیلی سخت باشد وقتی در مسابقه نیمه‌نهایی آنطور نزدیک بازی را واگذار میکنی. "

اسپرا در ادامه عنوان کرد: "متاسفانه این اتفاق چند بار برای ما رخ داده است و در نیمه‌نهایی ناکام بودیم. خیلی خوشحالم بازیکنانم توانستند آنگونه بازی را برگردانند و بازی خوبی را انجام بدهند. و عملکردمان در این دیدار بسیار راضی هستم. بازی دادن به بازیکنان باتجربه در زمین خیلی به ما کمک کرد تا بتوانیم نتیجه بگیریم ولی گاهی تمام بازی به این ختم نمی‌شود و کمی شانس و موقعیت هم باید نصیبت بشود تا بتوانی بازی را ببری. می‌دانم که بازیکنان جوانم حتما در این رقابت‌ها تجربه‌های ارزشمندی را به دست آوردند و می‌توانند جزئی از بازیکنان پرتجربه ما در آینده بشوند.

ما خیلی یاد گرفتیم و می‌دانیم که باید روی چه چیزی الان کار کنیم. خوشحالم که توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم و مدال برنز را کسب کنیم امیدوارم دفعه دیگر مدالمان خوشرنگ‌تر از این باشد. خیلی خوشحالم از مسیری که از ابتدا در تورنمت داشتیم و پله پله در این مسیر بهتر شدیم  ولی فکر می‌کنم هنوز جا داریم که بهتر از این باشیم. بازی در چنین تورنمنت فشرده و سخت خیلی چالش برانگیز بود و شما زمان کمی داری که بتوانی تمریناتت را انجام بدهی و البته عملکرد خوبی هم داشته باشی و حرفی برای گفتن داشته باشی. خب ما تا مسابقات قهرمانی جهانی مدتی زمان داریم که باید از تجربه بازی در لیگ ملتها نهایت استفده کنیم و برای آن تورنمت آماده شویم."