یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای لیگ ملتهای والیبال ۲۰۱۸، امشب از ساعت ۱۹:۳۰ تیمهای آمریکا و برزیل به مصاف هم رفتند. این دیدار با ضعف عجیب در تیم برزیل و شکست ۳-۰ سلسلائو همراه بود گرچه آنسوی زمین آمریکا با حملات ممتد و قدرتمند اندرسون کاملا برزیل را از کار انداخته بود. و بدین ترتیب  آمریکا بر سکوی سوم لیگ ملتهای والیبال تکیه زد. در این دیدار آرون راسل با ۱۴ امتیاز و والاس ذسوزا با ۱۵ امتیاز در صدر امتیازآورترین های این میدان قرار داشتند.

نتیجه بازی

[event_results 157486]

گزارش بازی

آمریکا بعد از بازی جذاب در مقابل فرانسه و باخت در مقابل این تیم با انرژی دو چندان برای گرفتن مدال برنز در مقابل تیم برزیل حاضر شد و میتوان گفت بخصوص در ست اول اجازه کار به برزیل را نداد. برزیل امروز نسبت به بازی دیروزش در مقابل روسیه عملکرد بهتری داشت ولی عدم هماهنگی لازم بین بازیکنان این تیم باز هم مشهود بود. آمریکا با ترکیبی مانند ترکیب ابتدایی شروع ست سوم مقابل فرانسه در زمین حاضر شدند و اندرسون به عنوان پشت خط زن از ناحبه ۲ و ۴ آبشارهای مهار نشدنی خود را وارد زمین برزیل کرد و برزیل حرفی برای گفتن در ست اول نداشت و ۲۵-۲۱ ست را واگذار کرد.

در ست دوم برزیلی ها کمی بهتر شدند و با اینکه چند امتیاز عقب افتادند با سرویس های ریسکی برونو رزنده تواستند جبران امتیازات را داشته باشند و در امتیازات برابر شوند ولی در نهایت ست دوم را نیز آمریکا ۲۸-۲۶ با آبشار ها و سرویس های خوبی که زد بخصوص از سمت آرون راسل این ست را نیز ببرد تا در ست شمار ۲-۰ به سود آمریکا شود.

در ست سوم اما دو تیم از هیچ تلاشی کوتاهی کردند کریستن سن در این ست عالی بازی کرد و در امتیازات پایانی که برزیل باز هم ۳ امتیاز عقب بود توانست با عملکرد بازیکنان با تجربه خودش بازی را به تساوی بکشد ولی نهایتا با دریافت ضعیف در گرفتن سرویس، برزیلی ها  ۲۸-۲۶ این ست را واگذار کردند که برای چهارمین بار از روی سکو رفتن جا بمانند.

و اینگونه آمریکا مدال برنز را از آن خود کرد.