سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، در دیدار بسیار زیبایی که روز گذشته بین آمریکا و فرانسه صورت گرفت، آمریکا با همه توان تلاش خود را برای راهیای به فینال بکار برد ولی فرانسه شکست ناپذیر موفق به شکست آمریکا شد. جان اسپرا سرمربی تیم آمریکا در خصوص این دیدار گفت: هر چه بیشتر از بازی سپری می‌شد، عملکرد ما هم بهتر می‌شد. بازیکنانی در اختیار داریم که می‌توانیم در هر شرایطی روی آنها حساب کنیم. مت اندرسون هم کارش را خیلی خوب انجام داد. این بازی‌ها به ما کمک کردند که توانایی بازیکنانمان را خوب بشناسیم. در حال حاضر باید به عقب برگردیم و عملکردمان را ارزیابی کنیم و سعی کنیم بهتر و بهتر شویم. خیلی مشتاقم که همین الان به سالن تمرین برویم و با انگیزه بیشتر برای بازی فردا تمرین میکنیم. سخت‌ترین بخش VNL این است که برای تمرین کردن زمان خیلی کمی داریم، برای همین ما الان بلافاصله پس از بازی با بچه‌ها به سالن تمرین می‌رویم تا تلاش کنیم و بهتر شویم.

مایکا کریستین‌سن، پاسور توانمند آمریکا نیز پس از این دیدار عنوان کرد: فکر می‌کنم برای این بازی واقعا جنگیدیم، البته به نظر من این بازی، بهترین نمایش هر دو طرف نبود. منظورم این است که آنها در دو ست اول بهتر بازی کردند و ما هم در ست‌های بعدی پاسخ دادیم. در ست پنجم عقب افتادیم و جبرانش برای ما کمی سخت شد. امیدوارم همه از تماشای این بازی لذت برده باشند و ما هم از این بازی درس‌های زیادی گرفته باشیم. هنوز یک فرصت دیگر داریم تا بتوانیم مدال برنز را ببریم و ما تمام تمرکزمان را برای آن بازی مقابل برزیل به کار خواهیم بست.

اریک شوجی، لیبروی تیم آمریکا نیز در نشست خبری حاضر شد و عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود. فرانسه تیم بزرگی است و ما تا الان بازی های خیلی خوبی مقابل این تیم انجام دادیم. زمانی که آنها در ست اول و دوم انفجاری کار میکردند، ما یک مقدار ساده و یکنواخت بودیم. اما بعد از آن در ست های سوم و چهارم خیلی بهتر شدیم و در تمامی زمینه ها بهتر کار کردیم. اما در نهایت در ست پنجم آنها با اختلاف دو امتیازی پیروز شدند. الان برای بازی رده‌بندی و کسب مدال برنز تمرکز کرده‌ایم.